okej killar...

carrolajne skrev:
2225167 En del prat om tjejer har man ju sett på detta forum. Själv undrar jag hur man får tag på er mc-killar? Är det enda rätta att köra om er på bakhjulet och ha ett tryck med "tjej" på ryggen? Hmm..... Inte helt lätt med tillvägagångssättet.... Får väl hänga i Folkets Park ikväll och kolla fotboll på storbild och hoppas på det bästa :banana
.. :hej

Lätt, håll koll i RoH's forum efter nästa pub-runda eller dyk upp på en TT.
Vi har många i klubben som säkerligen inte är så svåra ;)

I norrland har vi ett bra tillvägagångsätt!

Etablera ögonkontakt. (om du är lite för drucken håll för ett öga)
Manövrera mot målet. (återigen om du är drucken håll en arm mot väggen eller gå ner på all fyra)
Lägg på ett smil, gärna så att snusen börjar ramla ut.
Harkla dig och säg: Nuppa?
Nu måste du antingen ducka eller ta fram biljetten till garderoben.

Som tjej är denna teknik ofelbar som kille blir det ofta röda kinder.

carrolajne skrev:
2225167 En del prat om tjejer har man ju sett på detta forum. Själv undrar jag hur man får tag på er mc-killar? Är det enda rätta att köra om er på bakhjulet och ha ett tryck med "tjej" på ryggen? Hmm..... Inte helt lätt med tillvägagångssättet.... Får väl hänga i Folkets Park ikväll och kolla fotboll på storbild och hoppas på det bästa :banana

En tjej som tycker om både MC och fotboll... :banana WHOOHOO!!!

:hej

Den här tråden kan bli kul...
Inte för kul får vi hoppas...
Personligen tycker jag det borde räcka att du putar lite med :tuttar när du stannar vid tex ett rödljus... Borde generera att långt följe...

carrolajne skrev:

:lol :lol lycka till :tummenupp

carrolajne skrev:
Börja PM:a som en tok här ute med lämplig kandidat.. Funka klockrent för mej.. :banana :lol Enda smolken i bägaren är att han kollar inte fotboll!!!! :mad: :huvet

Quest skrev:
2225400 I norrland har vi ett bra tillvägagångsätt!

Etablera ögonkontakt. (om du är lite för drucken håll för ett öga)
Manövrera mot målet. (återigen om du är drucken håll en arm mot väggen eller gå ner på all fyra)
Lägg på ett smil, gärna så att snusen börjar ramla ut.
Harkla dig och säg: Nuppa?
Nu måste du antingen ducka eller ta fram biljetten till garderoben.

Som tjej är denna teknik ofelbar som kille blir det ofta röda kinder.
:rofl :rofl Du har träffat fel tjejer..

Last edited:
Matulda skrev:
2225532 Börja PM:a som en tok här ute med lämplig kandidat.. Funka klockrent för mej.. :banana :lol

:rofl :rofl Du har träffat fel tjejer..

Jag går på kvantitet, frågar man 100 på en kväll så får man oftast med sig 1 hem!

Quest skrev:
2225538 Jag går på kvantitet, frågar man 100 på en kväll så får man oftast med sig 1 hem!
om det alltid är den hundrade så betyder det att det är den fulaste eftersom det alltid är den sista du frågar? :D

Oddjob skrev:
2225548 om det alltid är den hundrade så betyder det att det är den fulaste eftersom det alltid är den sista du frågar? :D

Och den fulaste är den som fått minst, alltså är hon mest villig :fakta

Det krävs nog ändå att du kör ifrån mig med marginal på min favoritväg när jag har en bra dag. Det och håret hängandes utanför hjälmen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT