Okej han är ju smart!

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
AHHAHAHA vilken jävla idiot...ser så jävla roligt ut när han slår över med quaden! HAHAH

Let me show you! Brapp brapp bra...kraschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Last edited:

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Tyckte det såg ut som de grabbarna. Har de gjort fler filmer än en? WT-humor på hög nivå!

Jag har bara en film. Men de är inne på sin fjärde säsong på tv också.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ahahahah :rofl det var den värsta idioten jag sett. Kan inte köra eller har någon talang överhuvudtaget förutom att skada sig :död fy fan vad jag skratta när jag såg krashen med quaden :D:näsblod
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men va i helvete?:va :huvet
 

saurus

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Ort
L-town
Hoj
GSX-R 1000 '06
Åh fan. Bara att leta reda på då. Tack för infon! :krama


Trailer på filmen:

[YOUTUBE-ID]sN92q4WH56s[/YOUTUBE-ID]

Roligaste är när de jävlas med sin gamla barndoms-nemesis/surgubbe, och bland annat skiter i hans postlåda:D

Dock är de första säsongerna de mest sevärda, de nyare har bara blivit skådespeleri med engelska talandet o.s.v...:gnissla
 
Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Trailer på filmen:

[YOUTUBE-ID]sN92q4WH56s[/YOUTUBE-ID]

Roligaste är när de jävlas med sin gamla barndoms-nemesis/surgubbe, och bland annat skiter i hans postlåda:D

Dock är de första säsongerna de mest sevärda, de nyare har bara blivit skådespeleri med engelska talandet o.s.v...:gnissla

Har sett filmen. Riktigt rolig! Bästa kan ju vara när de tänder eld på killen som sover, när bilhelvetet råkar brinna upp eller när killen punkterar en lunga - vad fan trodde de? :D
 

Exom

molekyler, igen..
Gick med
10 Mar 2009
Ort
Finland, Vasa
Hoj
1987 Yamaha FZR1000 Streetfighter
dudesons, samma sak som jackass men kanske lite vildare och inte lika bra resurser (än) men inte lika vilt som dirty sanchez. dem är riktit galna! men sån humår tycker jag om, galningar som bjuder på sig själv, som de ska va!
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Och du tror att det var meningen med klippet? Att visa hur duktig han var på att stunta?

Nej det förstår jag väl :pangihuve...



Stunta? Killen kan ju uppenbarligen inte göra ett piss mer än att vara en idiot utan självbevarelsedrift...
Dock förstod jag inte ens att han var känd när jag såg klippet först utan tyckte bara han framstod som en random attentionwhore som ville va med i showen bara för att han va bra på o skada sig.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Det gör fan ont att se på. Vilka skadade jävlar. Han har ju f.ö brytit nacken två gånger. Verkar röra han lika mycket i ryggen som en pormask på näsan.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top