Okej dax för oss att komma ur garderoben oxå då

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Dumbo fick komma till Karlstad igår & jag kunde ju inte åka hem tom... Så nu fick lilla Dumbo II följa med hem...

Tack alla inblandade som känner sig träffade...

& framför allt tack Jimmy Nilsson på Yamaha Center i Karlstad för en bra service

Det blev en 15 mil på kvällen & jag säger bara SATAN I GATAN villket monster, hur ska det här gå? Om den går bra? Jag har väl ett leende från öra till öra just nu :)

//BadToy & Prillan

Bifogat

• DSC_0008.jpg
    DSC_0008.jpg
    126.8 KB · Visningar: 321
Skit asså! ifall jag kommer till dig o ger dig 200kr som jag är skyldig dig... (tror jag var så mycket...) får jag testköra? :D jag har iofs 2 st 02 R1... men eller vänta.. 02 + 02 = 04!! Wohoo! Jag har en 04!! .. NOT :(

Grattis din jäkel iaf! Stryk ska... jag ha! äsch! kanske blir en senare i höst...

Jonny det e lugnt :tummenupp Jag e bara den där hjälpsamma typen :hihi Du får väl bjuda mej eller Prillan på en grogg när vi träffas nästa gång på krogen ;)

//Simon

åååå, grattis!!!

Hur var de nu???
-Hoj e farligt....eller?! =)

Ska bli nice å se den där live alltså!

//Niklas

Jag och Prillan kommer ju äga nu när vi är ute med våra R1or :yoparty

Badtoy och Prillan ni har en så snygg hoj nu och jag är avis.

Kör lugnt men ha kul

Dräggel.... .. inte ett dugg avundsjuk, nädåååå.

Min 00-a duger så bra så bra.

Vem vill ha en 04a? Den kan ju vara trist och tråkig, alldeles orkeslös... eller.. alldeles ..alldeles undebar!

Fan vad jag hatar dig BadToy just nu men ändå älskar dig för att du är min kompis :hihi :hihi , dig kan jag inte hata Prillan eftersom du är tjej, och jag kan inte älska dig för det gör BadToy :confused: ... fattar knappt själv vad jag skriver... skyller på tidig morgon eller nåt.

Lycka till båda två och håll er på vägen, inte bredvid.

/Nitrous

Last edited:
Fan vad kul! Jag ska hämta min R1 idag(iosf bara en -99) så jag vet hur gott det känns :banana . Efter allt planerande och drömmande så känns det nästan overkligt.

Och till alla handlare som jag redan i februari meddelade att de skulle ringa mig när det fick en bra hoj, men som struntade i mig; :arsele

Porsche Harry skrev:
Fan vad kul! Jag ska hämta min R1 idag(iosf bara en -99) så jag vet hur gott det känns :banana . Efter allt planerande och drömmande så känns det nästan overkligt.

Och till alla handlare som jag redan i februari meddelade att de skulle ringa mig när det fick en bra hoj, men som struntade i mig; :arsele

Ett företag ringer ALDRIG tillbaka, fast dom säger det. :7peta

Imorgon är det min tur !! Så ser ni en retta som kör väldigt långsamt så är det bara jag.......o låt mig köra sakta !! :tungan

betsy skrev:
Jag kan va sur här också :fatta! :fatta!
Ni får väl ha det så himla kul me era japaner då.... :4skrika (fast blått e fint)

Betsy Betsy Betsy....du får i alla fall vara med oss och leka...trots att du har en Ducce :tungan

Bara att du lägger dig mellan mig och Prillan så syns du inte så mycket :D

Aj, det här kommer jag få äta upp på Gotland

Liwa1 skrev:
Betsy Betsy Betsy....du får i alla fall vara med oss och leka...trots att du har en Ducce :tungan

Bara att du lägger dig mellan mig och Prillan så syns du inte så mycket :D

Aj, det här kommer jag få äta upp på Gotland

Du kan få äta en bit grillad kolfiber om du inte passar dig :lol
jag får väl ligga sist som vanligt.... :(

Snyggers, fast blir till o ta fram stora sågen o såga av den där läppen i bak! :)

Ooooh... :kär Blir till å hålla lie extra koll nu när man e ute på vägarna här i täby alltså.. ;)

Ja nu är den ju inkörd lungt och fint eller hur var det nu? ööööö lampan blinkar vad göra jo vrid mer på rullen :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8