Okej att bete sig illa bara för att man är känd?

Hade på känn att du var ett troll, nu vet jag med säkerhet :D

"Ooh, titta vilka mystiska blodstreck på marken, helt oförklarliga, finns ingen logiskt händelseförlopp som förklarar detta eller hur???"
- Ehm, jo... Vätskor rinner nedför sluttningar, är det så konstigt?
"Men kolla här då! Titta som Marquez gör, alldeles öppet! Fy fan rent ut sagt, vilken gris! Och han ska vara ett föredöme för unga!!"
- Ja, fy så hemskt att rätta till sitt åtsittande skinnställ innan han kör...

En mer relevant fråga:
Är det verkligen okej att skapa uppenbara clickbaittrådar på internetforum bara för att man har tråkigt?

Hade på känn att du var ett troll, nu vet jag med säkerhet :D

"Ooh, titta vilka mystiska blodstreck på marken, helt oförklarliga, finns ingen logiskt händelseförlopp som förklarar detta eller hur???"
- Ehm, jo... Vätskor rinner nedför sluttningar, är det så konstigt?
"Men kolla här då! Titta som Marquez gör, alldeles öppet! Fy fan rent ut sagt, vilken gris! Och han ska vara ett föredöme för unga!!"
- Ja, fy så hemskt att rätta till sitt åtsittande skinnställ innan han kör...

En mer relevant fråga:
Är det verkligen okej att skapa uppenbara clickbaittrådar på internetforum bara för att man har tråkigt?
Hans posthistorik är skapligt trollig jo. Det har lyfts några gånger tidigare. :hihi

Alltså....jag tror att hens konto måste vara hackat :va
Det här var ju inte den första skumma tråden i närtid...
Är det ingen som minns Radare/Nyteknik/Doris_day m.fl? Det är ingen 90-talist det här.
Jag är så killgissningssäker man kan bli på att det är samma dude. Hen slutar inte, detta är livselixiret för en sådan människa. Motelden är mycket välkänd men det är alltid något spånhuvud som inte fattar och går i klinsch. Varje gång.

Jag har ju en tonårsdotter som håller på med en massa olika idrotter vilket gör att jag vistas runt henne och hennes kompisar mkt. Om du tycker det MM gjorde är grovt så skulle du krama ihjäl skämskudden när 20-talet tonårstjejer rycker och drar på ställen som en förälder inte alls vill kännas vid. Tror jag vissa gånger tittar mer upp i luften än på själva idrottandet...

Så barn och ungdomar skulle inte ens höja på ögonbrynet över innnehållet i videon.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT