Okej att bete sig illa bara för att man är känd?

Hur är det annorlunda från alla gånger som Rossi rättat till paketet innan han rullar ur depån?
Är väl bättre att de faktiskt är bekväma på hojen när de ligger i 300km/h+ ?

Fattar inte vad det är jag missar? Kollat 10 ggr på filmen men fattar inte..

Jag tror ungdomarna... inte bryr sig ett skvatt, finns betydligt värre saker som förstör ungdomen

Nästan lika illa som videovåld och hårdrock. Allt borde förbjudas!

Till exempel att göra såhär när miljontals människor ser på. Jag är tveksam. Hur påverkas barn och ungdomar som ser på?

hahaha.... är du lättkränkt eller har du bara otroligt låg tröskel för vad du klarar av att se.... vilka fler idrotter/sporter klarar du ej av att se på grund av deltagarna måste rätta till kläder/skydd så det sitter ordentligt???
samt hoppas att du aldrig rättat till byxor/kalsonger i närheten av dina egna barn, för då enligt dina mått mätt är dom skadade för livet.

hahaha.... är du lättkränkt eller har du bara otroligt låg tröskel för vad du klarar av att se.... vilka fler idrotter/sporter klarar du ej av att se på grund av deltagarna måste rätta till kläder/skydd så det sitter ordentligt???
samt hoppas att du aldrig rättat till byxor/kalsonger i närheten av dina egna barn, för då enligt dina mått mätt är dom skadade för livet.
90 talister ;) mest lättkränkta årgången….

ja helvete vilket uselt betende han borde verkligen åtalas för detta...... eller ??
nä fan va löjligt så gör jag också ibland innan jag far ut på banan
tänk att stå på starten o pungkulan sitter i kläm aj aj

Ja det är ju värre att gå in på typ dollarstore med ungarna , passerade ett parti med ”mjukisdjur ” modell könsorgan med tillhörande pungkulor i längd som ett normallångt fruntimmer plus diverse
Så att rädda klockspelet från att krossas är väl sunt förnuft både med och utan kamera ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman