Ok vid besiktning ljudmässigt?

E du osäker så kör med original till bes sen byt

Jo det var det jag tänkte göra först men sen tänkte jag om detta endå funkar så vore det ju skönt att bara sätta dit och sen ta bort insatsen när besiktningen är klar :)

Om ingen svarar att de själva haft samma slipon och gått igenom besiktningen blir det till att säkra med att köra dit med org. rör

Som ladde säger.. är du osäker kör med orginal dit.. det tar ju ändå bara 2 minut att byta ljuddämparn :P
Min rosa cbr gick ju igenom förra året med helt rensat avgasrör :P

Jo men ville mest ha en ursäkt till att få mecka lite innan besiktning ;) haha. Men insatsen är grov och den ser ut att gå igenom. får se hur jag gör :p när man läser på Gixxer forum så verkar de vara "street legal" med insatsen isatt.

Montera å provlyssna!! ;) o glöm inte filma å lägga upp på fb sen ;) puss

Det ska låta riktigt högt om besiktningen skall bry sig!

Jag har gått igenom med buntbandad originalstänka, blinkerkablar utanpå, inga sidospeglar och kort yoshi pipa utan att dom sagt något!

Det ska låta riktigt högt om besiktningen skall bry sig!

Jag har gått igenom med buntbandad originalstänka, blinkerkablar utanpå, inga sidospeglar och kort yoshi pipa utan att dom sagt något!

Ok :) Det var ett bra svar :) Precis vad jag ville höra :tummenupp

Finns det db-killer till röret, vilket brukar finnas på akra, så klarar du dig nog med det. Gick fint när jag besiktigade min ktm 950sm med akror och db-killer. Twin brukar ju kunna mullra lite mer än fyror.

Finns det db-killer till röret, vilket brukar finnas på akra, så klarar du dig nog med det. Gick fint när jag besiktigade min ktm 950sm med akror och db-killer. Twin brukar ju kunna mullra lite mer än fyror.

Ja det sitter en db killer sats i :) så om det gick med 950sm så bör jag klara kraven :) Värt ett försök :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!