Ok vem är snabbast?

ezter

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Ktm
Hjälp till här nu!

Två tjommar åkte hoj kors och tvärs och filmade skiten.
En är skådespelare med namn typ mc´greggor eller liknande.Ser killen för mitt inre men kan fan inte komma på vad han heter.

Va fan hette filmen/filmerna?

Samt:
Race to Dakar och By Any means...

Finns i sjön!

Detta har ganska lite med trådskaparens fråga men jag slänger in det i alla fall.

"The Dumb Way Round"
http://www.kccd.no/

2st norrmän som åker runt på varsin Nimbus (Dansk skapelse).

Haha, sitter faktiskt nu o slökollar på Long Way Down för första gången. Long Way Round har jag aldrig sett, får bli att jag kollar åt fel håll så att säga :p

Jag har sett alla avsnitt av alla serierna flera gånger, jag behöver inga andra docusåpor!

Jag tycker faktiskt att down var bäst, fast round hade mer äventyr.

Tur vi är två på jobbet som är besatta, så jag IAF har någon att diskutera med. :hihi

Det är visst en till på gång snart också!

Long way round ÄR bäst. :fakta Sedan har vi race to dakar på tät andraplats - med down som bubblare och by any means som outsider. :D

/J

Borde dyka upp på the internets snart.

"On 22 March 2009, Charley announced on his Twitter page that a sequel, tentatively named By Any Means 2, was in the works. BAM2 would take Charley and the team from Sydney to Japan via the Pacific Rim. By Any Means 2 began on May 18th leaving from Manly, Sydney with a bike convoy and finished in Tokyo on August 9th."

Klart bäst i kategorin är MondoEnduro, McGregor och Boorman lärde sig nog en hel del från den serien. Long way round är ju en blek urvattnad kopia av den... Fast rätt bra ändå.

Klart bäst i kategorin är MondoEnduro, McGregor och Boorman lärde sig nog en hel del från den serien. Long way round är ju en blek urvattnad kopia av den... Fast rätt bra ändå.

Mja, resan i sig kanske är bättre, men jag tycker den var sämre dokumenterad, där har Ewan och Charlie fördel av att redan vara media vana.

Absolut roligaste resan ur svensk synvinkel måste ju vara Trans Asia 06, men filmen som blev borde kallas "Trams Asia"
(Posa Serenius och Varg Olle som grälar medans Crister Gerlach kommenterar...)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden