OK!!!! vad fick ni av "tomten"??

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Själv sitter jag här med en huvtröja(hoddie), en flaska Famous grouse och en Hondamugg.

slår ni det??

Fick en ny bärbar dator med p4 som jag sitter och surfar på inkopplad på någon grannes trådlösa nätverk!

Annars tröja, halsduk, klocka, uppblåsbar bob, parfym&deo, neccesär, rakblad mm.

ny elbas, pengar, biljett till thåström konserten på olympen (Lund), också lite smått och gott :banana

2 Spärrskaft,
42 hyllsor, flesta är korta men några var av länge sorten.
Momentnyckel :tuttar
Blocknycklar, Optipunkt, helt gäng
Mera verktyg
Ctek laddare till hojjen
En skit ball prydnad med en grasprisma med mitt stjärntecken i, men belysning underifrån :)

Last edited:
Lite fasta nycklar.. Sen flaggskeppet denna jul, en kompressor :D :yoparty

2000:-, En låda Teng Tools Nycklar med spärrskaft funktion, Trådlösa sändare för Tv signal, Hårtrimmer, mobilladdare, sällskapsspelet "fia med hutt", LED pannlampa mm

Airoh Warrior 2 (matt svart) dock fel storlek.. (ska man köpa svart glas eller spegelglas till??)
Presentkort 500:- carlings
800:-
Startkit - Flyttahemmifrånsaker
brödrost
12 par sockar
några par kallingar
en väggklocka
parfym
biocheck

säkert nåmer småsaker man glömt..

Henken78 skrev:
2000:-, En låda Teng Tools Nycklar med spärrskaft funktion, Trådlösa sändare för Tv signal, Hårtrimmer, mobilladdare, sällskapsspelet "fia med hutt", LED pannlampa mm

Varning för fia med hutt... det brukar inte kännas förrenst man ställer sig upp från spelbordet.. :4skrika

Det bästa jag fick, var från maken: ett dykcertifikat!!!! Jag ska gå en Open Water Diver-kurs :tummenupp

Cash
En tröja
2 Presentkort (500 på Carlings och 200 på Intersport)
Badlakan
Termos
Wiskeyglas
och lite annat småkrafs

Mobil (w800i), hockeyklubba, ROCKY (alla serier ifrån 98-99) pengar, strumpor och 3 paket ölkorv m.m... :banana

Stefan skrev:
Cash
En tröja
2 Presentkort (500 på Carlings och 200 på Intersport) )
Badlakan
Termos
Wiskeyglas
och lite annat småkrafs

Visste det var nått jag hade glömt..

Tja mer än man trodde i alla fall.

Kläder mixer ROCKY 9(KUNGLIG LÄSNING) ett år av tidningen bike duschkrämkit pengar lite handdukar o en slagborrmaskin plus lite blandat som va till mig och sambon.

Faktiskt ingenting som man inte vill ha utan bara praktiska saker.

Som vanligt svullade man i sig en massa god mat o en o annan snaps o bärs samt lite whiskey.

//Blondie

exiteme skrev:
Det bästa jag fick, var från maken: ett dykcertifikat!!!! Jag ska gå en Open Water Diver-kurs :tummenupp

Världens bästa avkoppling när du väl lärt dig allt o inte behöver tänka så mycket när du dyker.

Har ca 600 loggade dyk innan min krasch sen blev man avrådd att dyka pga lite lungknas.

Lycka till pröva gärna våran härliga västkust om tillfälle ges koster eller väderöarna e kanon.

Blondie skrev:
Världens bästa avkoppling när du väl lärt dig allt o inte behöver tänka så mycket när du dyker.

Har ca 600 loggade dyk innan min krasch sen blev man avrådd att dyka pga lite lungknas.

Lycka till pröva gärna våran härliga västkust om tillfälle ges koster eller väderöarna e kanon.

Jag provdök i höstas och var salig i en vecka. Problemet nu är att jag måste vänta tills i höst med att ta kursen. Man får ju inte dyka när man är gravid.
:4skrika :huvet
Men jag kan ligga i hängmattan i sommar och läsa teori i alla fall... :)

exiteme skrev:
Jag provdök i höstas och var salig i en vecka. Problemet nu är att jag måste vänta tills i höst med att ta kursen. Man får ju inte dyka när man är gravid.
:4skrika :huvet
Men jag kan ligga i hängmattan i sommar och läsa teori i alla fall... :)

Bra att kunna teorin grundligt många slarvar med det.

Du kan ju börja köpa på dig utrustning,ett tips mjukt viktbälte det kommer du aldrig att ångra.

//Blondie

1. Kamera Nikon D50 med två objektiv ( 18-55 & 55-200) :tummenupp
fast den köpte jag själv..
2. Pengar
3. Krukväxter, min lägenhet ser nu ut som Botaniska trädgården
4. Termounderställ, varmt och gott :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!