Ok, vad är det för fjantar på stan som beter sig som idioter?

e det bara jag som ser det som underhållning man tittar och undrar kommer dom krascha kommer dom inte det är ju lite spännande när man sitter o sippar på sin cola.

Tror det är få av oss som beter sig på det viset. Har själv noterat att det rullar mycket literklubbor med jeans och sneakersprydda förare och min första tanke är väl var alla kommer ifrån. Jag upplever det som många fler än förra året?

jag har övergått från att köra i skinnställ till jeans och t-shirt, anledning jag har tydligen blivit för fet för mitt skinnställ
och jag är för lat att gå o köpa ett nytt..... hmm latheten och fetman kan faktiskt ha en koppling

"Vilken jävla idiot! Kom hit så jag ta din jävla motorcykel o slå i huvet på dig inkompetenta neandertalare till förare! Du va 1mm från en säker död men ändå fortsätter du att köra som ett ollon i stan!

Suzuki GSXR 1000 eller 600. Svart hjälm med svart visir INGET mc ställ.

Vet ni vem detta är så slå han en jävel!! Riktigt hårt o hälsa från mig." skrivet av en vän på facebook.. det här bådar ju gott

"Vilken jävla idiot! Kom hit så jag ta din jävla motorcykel o slå i huvet på dig inkompetenta neandertalare till förare! Du va 1mm från en säker död men ändå fortsätter du att köra som ett ollon i stan!

Vet ni vem detta är så slå han en jävel!! Riktigt hårt o hälsa från mig." skrivet av en vän på facebook.. det här bådar ju gott

E de en Silverfärgad Suka?
Ingen skylt. GoPro fast monterad bakåt. Jeans, jympadojjor, vanlig textiljacka.

Jag körde snett bakom den, 1 meter imellan, från söder om Knutpunkten genom stan, Drottninggatan ut, och sen Strandvägen tillbaka, för en timme sedan.

Men föraren hade ryggplatta. Han hade inte en susning om att jag var med honom.

Inga backspeglar. Och han tittade inte åt sidan eller bakåt en gång när han bytte filer.

Men det gick inte så fasligt fort.

Måste vara samma jubelidiot som kom gasande runt Mariatorget i går runt 1830 vit o blå gixxer. Han var uppe i minst 100 när han rundade torget.

"Vilken jävla idiot! Kom hit så jag ta din jävla motorcykel o slå i huvet på dig ...Vet ni vem detta är så slå han en jävel!! Riktigt hårt o hälsa från mig.

Vem skall vi hälsa ifrån?
En bilist, motorcyklist eller en tant med rullator och en fransk bulldog i ett snöre?

Lite svårt att göra en koppling till en fadäs om man inte har någon referens.

Det är alltså ingen som har någon koll på dessa fjantar som åker omkring och gör oss andra till åtlöje i allmänhetens ögon?

Det är alltså ingen som har någon koll på dessa fjantar som åker omkring och gör oss andra till åtlöje i allmänhetens ögon?

Verkar inte så med tanke på svaren i tråden.

Sen tror jag att den typen av personer alltid kommer att ställa till förtret för andra människor, ibland genom att köra hoj genom stan som idioter, ibland genom att lysa med laser på räddningstjänsten och ibland genom att tända eld på parkerade bilar.

Verkar inte så med tanke på svaren i tråden.

Sen tror jag att den typen av personer alltid kommer att ställa till förtret för andra människor, ibland genom att köra hoj genom stan som idioter, ibland genom att lysa med laser på räddningstjänsten och ibland genom att tända eld på parkerade bilar.

Jaha..! Och vad är det för fel att lysa laser på räddningstjänsten?! DET ÄR ETT FRITT LAND. Allah!

Jaha..! Och vad är det för fel att lysa laser på räddningstjänsten?! DET ÄR ETT FRITT LAND. Allah!

Precis.

Fan, man skulle montera laserpekare på hojen och blända alla efterföljare när man bombrepar järnvägsgatan ner...

Double outlaw liksom.

Sent from my ST17i using Tapatalk

Fritt land.. Precis, där man är tvingad att betala pengar till Svenska Kyrkan oavsett om man vill eller ej...

Men Wilkis... Låter som du är missnöjd!?
Är det inte i linje med dina åsikter om att betala o dra sitt strå till staten?!

:)

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2