OK att man vill hålla på arbetstiderna men...

Markus skrev:
2115044 Det är också svenskt, att klaga men sen rätta in sig i ledet. Inte som ni i AFA, ni står ju upp för er sak i alla fall. :yoparty

Det gjorde nazisterna och komunisterna också.

Markus skrev:
2115044Inte som ni i AFA, ni står ju upp för er sak i alla fall. :yoparty
Afa ja... En bunt hjärntvättade hippies med metalrör och knivar. En mer motsägelsefull förening är svår att hitta :3freak

Spiken skrev:
2116036 Afa ja... En bunt hjärntvättade hippies med metalrör och knivar. En mer motsägelsefull förening är svår att hitta :3freak

Terrororganisation, är nog inte mer eller mindre hjärntvättade än någon annan. De har några sympatisörer här på forumet för övrigt.

För det första så vet vi inte hela bakgrunden till historien och kan därmed inte döma ut någon här, det är trots allt aftonbladet som har skrivit det hela.
Och ambulanspersonalen vet nog bäst gällande snabbaste färdväg som i detta fall var Ludvika även om det innebär en omflyttning av den drabbade, vilket man iofs kan ifrågasätta hårt.
Jag vägrar tro att de är så inkompetenta att de gör ett sådant val som får till följd att en person avlider. Ok om de hade varit politiker, då hade jag haft full förståelse för deras resonemang men i detta fallet finns det mer att beakta.

Coola Ola skrev:
2116820 Precis, sluta stå upp för era åsikter, då är ni ju kommunister/nazister fattar ni väl?

Ja, fyfan.

Det är skillnad på att ha åsikter jämfört med att springa omkring och spöa folk till höger och vänster, eller kanske spöa mest till höger i ert fall.
Att sedan rättfärdiga det med att de ni spöar är nazister eller rasister eller vad-fan-som-helst är naivt och hjärndött.
Bara för att man står upp för sina åsikter behöver man inte använda våld för att uttrycka dem. Då är man nere på nazisternas och kommunisternas nivå.

En titt in på er hemsida ger en bild av småungar med alldeles för mycket fritid, alldeles för mycket galna idéer samt en tendens att rättfärdiga skadegörelse bara det tjänar afa's syften.

För att sedan kommentera det riktiga ämnet i tråden; märkligt att folk som är sjukvårdspersonal inte tänker lite mer på någon som är dödssjuk än på om de får jobba övertid. Gäller väl att göra illa sig mitt under deras skift så att de hinner komma till undsättning. :3freak

Jag heter Lasse skrev:
2118029 Det är skillnad på att ha åsikter jämfört med att springa omkring och spöa folk till höger och vänster, eller kanske spöa mest till höger i ert fall.
Att sedan rättfärdiga det med att de ni spöar är nazister eller rasister eller vad-fan-som-helst är naivt och hjärndött.
Bara för att man står upp för sina åsikter behöver man inte använda våld för att uttrycka dem. Då är man nere på nazisternas och kommunisternas nivå.

En titt in på er hemsida ger en bild av småungar med alldeles för mycket fritid, alldeles för mycket galna idéer samt en tendens att rättfärdiga skadegörelse bara det tjänar afa's syften.

Vi? Vår hemsida? Spöa upp? Du måste ha blandat ihop mig med någon annan. Annars håller jag med dig.

Vore intressant att höra ytterligare en version än aftonbladets på denna historia för övrigt, verkar ju helt sjukt att de inte får sparken om de ens tänker på att göra en sån sak.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul