OK att äga likadan hoj två gånger?

Både KTM 950 SMR:en och Gixxer 1000 streetfightern var Såå mycket roligare än nuvarande hoj. Kommer att byta nästa vår...

Det är väl OK om man redan har haft alla andra hojar på marknaden.

Det är väl OK om man redan har haft alla andra hojar på marknaden.

Ha ha! Roligt. :rofl

XL 1000 Varadero var en överraskande rolig och allsidig hoj.
Den jag hade gick liksom upp i rök, men det känns som om jag inte är klar med modellen.

En sådan kan jag säkert köpa igen om jag snubblar på en.

Ha ha! Roligt. :rofl

XL 1000 Varadero var en överraskande rolig och allsidig hoj.
Den jag hade gick liksom upp i rök, men det känns som om jag inte är klar med modellen.

En sådan kan jag säkert köpa igen om jag snubblar på en.

Kolla först om du redan har en stående i nåt uthus nånstans...

2005 köpte jag en alldeles ny Yamaha MT-01 med Akrapovic. Vilken hoj! Vet inte riktigt varför jag sålde den...
För ett par år sen köpte jag en likadan och den var fortfarande lika rolig varje gång jag tog ut den. Tyvärr har jag på den här tiden fått alldeles för mycket smak för grus, och det är ju inte ett område MT-01:an briljerar på, så den fick ge plats för en lite lämpligare hoj. Kommer däremot kanske vilka ha en tredje likadan någongång :)

Helt ok, jag har haft dubbletter av Honda CB 650, Suzuki GSX 1100, Yamaha RD 350, GSX 750, GSX-R 750, Honda VFR 750, Ducati Hypermotard, BMW R1100S, GSX-R 1100, Kawasaki Z1000, osv.
En del till och med tre stycken av varje så kör på ba :tummenupp

Hehe här är en tråd jag kan svara i :)
Har haft en 2020 701sm, 2021 701 enduro och 2022 701 Enduro :)

Det är inte kriminellt att svara i en gammal tråd.
T.om att föredra jämfört med att skapa en dublett. Det finns ju folk som läser utan att göra något väsen av sig som får svar.
Har inget problem med att folk svarar i gamla trådar, men det är nog kanske inte helt aktuellt for TS sådär 3.5 år senare så tänkte mest uppmärksamma folk på att det är en gammal tråd.

Det är inte kriminellt att svara i en gammal tråd.
T.om att föredra jämfört med att skapa en dublett. Det finns ju folk som läser utan att göra något väsen av sig som får svar.

Har inget problem med att folk svarar i gamla trådar, men det är nog kanske inte helt aktuellt for TS sådär 3.5 år senare så tänkte mest uppmärksamma folk på att det är en gammal tråd.
Bra att uppmärksamma då det också finns de som inte läser! :krama

Hehe här är en tråd jag kan svara i :)
Har haft en 2020 701sm, 2021 701 enduro och 2022 701 Enduro :)
Frågan som är spännande är -har du 22:an 701 enduro kvar 😅
Tror det slutar med antingen en sån eller en 765 Street triple i vår för nu är alla ”måsten” avbetade

Nej för bövelen! Hur skulle det se ut om alla bytte hojar med varandra som yra höns? ;-)

Skulle kunna tänka mig både en TL1000S och en Hayabusa igen. Eller varför inte en XBR500?

XR650R står på min lista, känns som att den skulle funka som gatmotard.

Annars så saknar jag min R1 2009 ibland. Den hade något magiskt.

Om man trivdes så bra med hojen så får man lov att köpa en likadan igen 🙂
Själv har jag haft två Triumph Sprint RS…

Hur många likadana får man ha samtidigt? Jag har hejdat mig med åren men i ungdomen hade jag två Zündapp KS125 och två SWM RS125GS. Det är väl något lockande med det som man känner igen? För en del kan sådant ta överhanden och de begravs nästan av prylarna, alla har sett samlingar av likadana risiga Volvobilar på någon gård till exempel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT