Ojojoj vilka människor det finns!

En man som höll hårt på sitt ord!

Hade vi haft fler av dem (politiker) så hade världen sett bättre ut :lol :gnissla

redlime skrev:
Om man skär av sina testiklar kan man inte få erektion ändå? :va

Vänta, jag ska testa.

Klippa, klippa, ajajajaj, såga lite, bänd bort med linjal, ajajaj, klipp lite till. Så ja. google bildsökning @paris hilton+no skirt.......vänta lite......ajajajaj...ojojoj....skönt men ändå inte.

Jo, det går. :va

(Jag vet faktiskt inte vad hon menade, det borde väl gå).

Bikerbitch skrev:
Om man skär av sig testiklarna kan man väl iallafall inte göra någon oskyldig på smällen?

Kan väl knappast vara vare sig det vanligast förekommande, eller allvarligaste problemet, relaterat till våldtäkt? I så fall kan ju våldtäktsmännen bara bjuda på ett dagen-efter piller så är problemet löst... :va

Markus skrev:
Kan väl knappast vara vare sig det vanligast förekommande, eller allvarligaste problemet, relaterat till våldtäkt? I så fall kan ju våldtäktsmännen bara bjuda på ett dagen-efter piller så är problemet löst... :va

Allvarligt är det nog och visst har det hänt. Vill man så kan man, men jag tror inte att en våldtäktman oavsett hur sjuk han är skär av sig något han tycker om att använda..

Är det inte ett väldigt bra exempel på det "naturliga urvalet"?

Last edited:
Att ta det SÅ seriöst med att kastrera sig själv är bara sjukt. men man kan i alla fall lita på att killen håller löften... jisses!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN