oj...

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Detta utspelar sig torsdag 22/7, sommarens hittils varmaste och soligaste dag. (iaf i sthlms området).
En väldigt spänd och nervös tjej traskar upp ur sängen vid 8- MÅSTE ÖVNINGSKÖRA!! väl nere på stora ladgårdsplanen kl.9.30 övas det garagevändningar.. fasiken vad bra det går. Ännumera spänd och nervös när klockan börjar närma sig 11.. ooohh.. uppkörning om 1.5h. Ont i huvudet av värmen redan då och ett inte så fräscht skinnställ tar man sig iväg mot barkarby flygplats. Väl på plats nöts det mer och mer och mer, Då skulle det fan sitta..

Inspektörerna som varit på lunch börjar trilla in en efter en och fler spända "elever" står vid sina hojar och inspekterar varandra noga. Hmm.. ensam tjej *nu ska jag visa dom*. En inspektör kommer fram till mig och hälsar mig välkommen, Otroligt trevlig kille, vilket givetvis gör tjejen till ännumer nervös. Visar papper och allt vad det innebär och sen bär det av. Sist ut utav 3 personer. Väl nere på flygfältet träffas en trafikskolekärare (Uffe från Lötsjö) som ger experttips i sistasekund. Efter en hel del svordomar och nötande åks det ut till Hoffa som skämtar lite lätt och får mig att slappna av ordentligt. Nervös som man varit får man övningsköra serpentinen en gång, PANG; PANG.. 2 koner i backen :( Aja, skitsamma det e sånt som kan hända. G-vändning näst, "EXEMPLARISKT" hör jag någon skrika bakom sandlådan - gör likadant åt andra hållet. Nervositeten hade nog nått sitt apex vid det laget - serpentinen :( oh,shit o shit hur ska detta gå. (Serpentinen e inte skoj. kunde den inte riktigt sedan innan) kör iväg Pang, pang.. 2 koner igen :( Hoffa kommer fram till mig och säger "slappna av" och sedan "GE DIG!!DETTA KAN DU!!" Kör iväg igen, får en usel start och går rakt mot konerna, inget direkt gung där inte.. kommer in mot vändningen, vänder - kör tillbaka - bromsar- stannar- går av hojen.. min första tanke var, FAN!!!! tiden kanske låg på 22sekunder. Hoffa kommer fram och frågar varför jag ser så ledsen ut över att behöva göra en inbromsning... då släpper allt. Minns inte så mycket mer av inbromsningarna mer än att dom säkerligen gick bra. Solen gassar ännumer, alla 3 i gruppen har kommit vidare till trafik. 1h väntan på Donken = GLASS! :D Körde trafiken, utan anmärkningar. Väl nere på Macdonalds igen när jag hör en röst i örat säga "Parkera och kliv av hojen". Kör jag in och parkerar på en plats som inte ens är parkeringsplats - VÄldigt nervös.

Hoffa kollar väldigt irriterat på mig och säger " Du behöver nog träna lite". :(
Vad som rörde sig i mitt huvud då minns jag inte, svarade honom med "Var det så illa". Då sken han upp som en sol och berättade för mig att jag hade fått mitt körkort!!!!! :D (men att jag bör öva på växlingar).

Fysablans vilken underbar känsla det var kan jag lova. Pirrar i hela magen när jag tänker tillbaka på det!! Men det e något som jag gärna inte gör om! av fem som körde upp kuggade 1.

Vill passa på att tacka min kära pojkvän Fredda66 för all den hjälp som jag fått med många timmar nötandes garagevändning, ledsen för att jag tippade din hoj några gånger, och att du inte gav upp hoppet om mig när jag kuggade första gången. :pussa

MadHonda För din expertisa hjälp i trafiken och alla dina kloka råd och vackra spårval! utan dig hade jag aldirg klarat trafiken! :krama

Bättre sent än aldrig!! ;)

/en Annchua med AB behörighet!

(gammal bild men med mig och min skönhet)

Bifogat

• kopia.jpg
    kopia.jpg
    134.8 KB · Visningar: 417
Grattis!

Hoppas man själv grejjar de där förarprovet i vår! :fyllisar

GRATTIS!

Fan, vad kul!!!!!
Jag vill också, blir mer och mer sugen för varje dag... :(

Låter som han har varit ÖVERSNÄLL mot dig om man jämför med vad man hört tidigare. Hoppas du är såpass duktig att du inte kör ihjäl dig (inte illa menat).

Grattis!! :tummenupp

Jättegrattis!

action-smiley-083.gif

DET ÄR INTE RÄTTVIST ATT DU SKA HA VINGEN MEN INTE JAG!!!!!!! :mad: :huvet

Grejjerna kommer så fort jag hittat nåt o lägga det i :va

:Bugar :Bugar :Bugar Annchua

Njut, för roligare blir det inte, än när man precis tagit kortet :)
(kanske när man köper ny hoj... Ska ta reda på det)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra