Ohh house!!! Höstfest!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Kära göteborgare,

För att fira det ena och det andra (slut på rejssäsongen, färdigutbildad åratal för sent men till sist, kanske har blivit äldre och mycket mer) kommer det vara ett rackarns kalas i WCX klubblokal nu på lördag den 7e!

Det bjuds på tvärfet electro, house, acid och publikfriande techno, ni kommer få se göteborgs mest psykadeliska trance-manet som syrran har suttit och byggt en vecka nu, det kommer finnas öl o sprit i överflöd, en gigantisk brasa och alla möjliga och omöjliga sorters människor!

Om ni känner för att komma o svinga en bägare, gunga i (o)takt på dansgolvet eller kanske bara chilla i loungen och klämma på DQs rejskawa så är ni hemskt välkomna! Från typ 19.00 och framåt är det fullt ös. Enda kravet på er är att ni går att ha i möblerade rum och inte blir aggressiva när någon av våra 4 välkända DJs ignorerar eventuella önskningar att spela Eddie Medusa. ;)

Tjohoooo!!

Karta: http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=0&ms=0&streetname=f%E4ltspatsgatan+13

Kommer bli den brutalaste festen i år på WCX högtalarna kommer att spy ur sig musik ända fram till den sista har somnat vid ca 8 tiden på morgonen :trött

kommer mycket folk utifrån Sh kretsar kanske perfekt att skaffa nya ragg och polare (alla är ju snart buksvågrar här) så ta med era kompisar och dyk upp så dansar vi in hösten och vintern :hoppa

Gottis Chefs bartender :dricka

Det låter inte helt ointressant faktiskt. Hojar och techno går så jävla bra ihop! :banana

Hehe, välkända beror nog på vilka cirklar man rör sig i. Det är inte van Helgen som kommer ;)

Dj 3770 som har klubben Society, Ruben och Liefen som kör Drum'n'Bass på Struktur samt nån från Node. ... Lite underground helt klart men dom kan sin skit! ;)

Sen skulle väl Chrille ta dit han som jag plötsligt glömt namnet på men som lirar på Valand och Trägårn emellanåt..

Don Quixote skrev:
2511869

Sen skulle väl Chrille ta dit han som jag plötsligt glömt namnet på men som lirar på Valand och Trägårn emellanåt..

Justin minns inte DJ namnet en kille från England

Gottis skrev:
2511883 Justin minns inte DJ namnet en kille från England
Justin är duktig, det var han som spelade club "baby" på trägårn när det begav sig... men han spelar garanterat inte på valand.
Lite kuriosa, han stod faktiskt och skrek på mitt dansgolv i lördags :tungan

Konstigt att inte fler vill fira avslutningen :va

Själv laddar jag imorgon med att färga håret i höstens färger :D

Hallå!

Hade tänkt att dyka upp o parta lite på kvällen, men då är frågan, ska man behöva vara nykter :( eller finns det nån snäll människa ;) i gbg som kan tänka sig att ge mig lite tak över huvudet efter partyt? :)

Liza_r skrev:
2513789 Hallå!

Hade tänkt att dyka upp o parta lite på kvällen, men då är frågan, ska man behöva vara nykter :( eller finns det nån snäll människa ;) i gbg som kan tänka sig att ge mig lite tak över huvudet efter partyt? :)

Tak över huvudet har du väl på plats?:va
Fan vill också partaja egentligen.. Men ska ut på fredagen med några polare varav en man inte träffat på evigheter. Hade ändå den här festen i åtanke, men nu har man lovat föräldrarna att man ska hämta de mitt i natten hos deras bonnavän som bor mitt ute i ingenstans..:argpådato

Rash skrev:
2513815 Tak över huvudet har du väl på plats?:va
Fan vill också partaja egentligen.. Men ska ut på fredagen med några polare varav en man inte träffat på evigheter. Hade ändå den här festen i åtanke, men nu har man lovat föräldrarna att man ska hämta de mitt i natten hos deras bonnavän som bor mitt ute i ingenstans..:argpådato

Bara till o supa ikapp då :tungan

Rash skrev:
2513815 Hade ändå den här festen i åtanke, men nu har man lovat föräldrarna att man ska hämta de mitt i natten hos deras bonnavän som bor mitt ute i ingenstans..:argpådato

beställ en taxi till dem :tummenupp

Liza_r skrev:
2513789 Hallå!

Är garanterat inga problem... Hojta till i morgon om det inte är löst så ordnar vi nått...

Don Quixote skrev:
2514005 Är garanterat inga problem... Hojta till i morgon om det inte är löst så ordnar vi nått...

hehe får nog dessvärre hojta till nu då :rodnar nått bra tips eller idé?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing