Ugluk skrev:Det är bara du som har för liten k*k.

Sege verkar odla någon sorts machoimage. Förmodligen slutar alla hans tidigare flickvänners namn på .jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ugluk skrev:Det är bara du som har för liten k*k.
Taskig slutledning, vart har han skrivit att han har problem med slappa underlivUgluk skrev:Slutledning. Killens kvinnosyn skriker komplex, och han har problem med "slappa" underliv..
lee skrev:![]()
![]()
![]()
Sege verkar odla någon sorts machoimage. Förmodligen slutar alla hans tidigare flickvänners namn på .jpg
lee skrev:![]()
![]()
![]()
Förmodligen slutar alla hans tidigare flickvänners namn på .jpg
juha01 skrev:Humor!!!Till skillnad från vissa andras syn på fulla tjejer...
Jag vet att det förmodligen är en hel nypa ironi i det hela, men jag har lite svårt att skratta åt såna skämt efter allt som har hänt... ( och ni som svarar "vaddå har hänt??" svarar jag tex tumbamålet..)
Behöver man svartpeppar eller spyor i sängen misstänker jag att man har ett eller annat problem..HanneZ skrev:Taskig slutledning, vart har han skrivit att han har problem med slappa underliv
Bikerbitch skrev:Jag vet att det är ironi över vad Sege sa, men hur jävla kul var det egentligen? Tjejen är full och mår dåligt, och ni snackar om att sätta på henne...? :kocko
jag brukar spy när jag inhalerar svartpeppar, men Johan blir nöjdUgluk skrev:Behöver man svartpeppar eller spyor i sängen misstänker jag att man har ett eller annat problem..
Eller också är jag bara gammalmodig..![]()
cRoC skrev:Tror du inte man frågar först? :kocko![]()
Goodstuff skrev:Med tanke på din ålder har du inte ens haft tillfälle att fråga innan det hela var över - i din byxa.![]()
cRoC skrev:Förstår att du talar av erfarenhet![]()
Goodstuff skrev:För tidig sädesavgång är inget att skämmas över unge man.
cRoC skrev:Brukar du skriva det i din dagbok eller?
Haha. Det va riktigt bra!lee skrev:![]()
![]()
![]()
Förmodligen slutar alla hans tidigare flickvänners namn på .jpg
sege skrev:NÅN SOM HAR EN R1'a TILL SALU, MÅSTE HA EN NU! HELST MED MATCHANDE SKINNSTÄLL (den ska stå bredvid Porschen och jätte-jeepen)!
sege skrev:Det är fan helt fånigt, man skriver världens mest oseriösa inlägg, fortsätter med sjutton så jävla oseriösa inlägg till och folk tar fanskapet SERIÖST. För så måste det nog vara, jag skämtar om 'sätt på henne' så jag är nog våldtäktsman med liten kuk. Självklart slutledning.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |