Ofrivilligt tjejbesök

Status
Ej öppen för fler svar.
Ugluk skrev:
Slutledning. Killens kvinnosyn skriker komplex, och han har problem med "slappa" underliv..
Taskig slutledning, vart har han skrivit att han har problem med slappa underliv

lee skrev:
:rofl :rofl :rofl
Förmodligen slutar alla hans tidigare flickvänners namn på .jpg

Humor!!! :rofl Till skillnad från vissa andras syn på fulla tjejer... :mad: Jag vet att det förmodligen är en hel nypa ironi i det hela, men jag har lite svårt att skratta åt såna skämt efter allt som har hänt... ( och ni som svarar "vaddå har hänt??" svarar jag tex tumbamålet..)

juha01 skrev:
Humor!!! :rofl Till skillnad från vissa andras syn på fulla tjejer... :mad: Jag vet att det förmodligen är en hel nypa ironi i det hela, men jag har lite svårt att skratta åt såna skämt efter allt som har hänt... ( och ni som svarar "vaddå har hänt??" svarar jag tex tumbamålet..)

Ja jag tycker lika illa om våldtäkt som alla andra men ang. Tumbamålet så
var det rätt att dom blev frikända.
Och kom inte med en massa korkade svar för dom är frikända i 3 instanser
och där har dom en hel del mer fakta än ni någonsin kommer få.

HanneZ skrev:
Taskig slutledning, vart har han skrivit att han har problem med slappa underliv
Behöver man svartpeppar eller spyor i sängen misstänker jag att man har ett eller annat problem..

Eller också är jag bara gammalmodig.. :tungan

Bikerbitch skrev:
Jag vet att det är ironi över vad Sege sa, men hur jävla kul var det egentligen? Tjejen är full och mår dåligt, och ni snackar om att sätta på henne...? :kocko

Bara undrar hur ni är funtade som tycker att han skall sätta på henne? :kocko :kocko om det nu inte var ett skämt, även om det var ett skämt var det inte speciellt kul

Ugluk skrev:
Behöver man svartpeppar eller spyor i sängen misstänker jag att man har ett eller annat problem..

Eller också är jag bara gammalmodig.. :tungan
jag brukar spy när jag inhalerar svartpeppar, men Johan blir nöjd :rolleyes: .

Det är fan helt fånigt, man skriver världens mest oseriösa inlägg, fortsätter med sjutton så jävla oseriösa inlägg till och folk tar fanskapet SERIÖST. För så måste det nog vara, jag skämtar om 'sätt på henne' så jag är nog våldtäktsman med liten kuk. Självklart slutledning.

Den andra gruppen människor som tycker det är HEMSKT att skämta som mindre trevliga saker uppmanar jag titta lite på Jonas Gardell. Han förklara lite vackert i 'En finstämd kväll med Jonas Gardell' att om man inte ens får skämta om saker, vad är det då? Ingenting.

För övrigt är lolita.jpg min bästa flickvän nånsin, hon var go hon.

Och komplex det har jag inga.

NÅN SOM HAR EN R1'a TILL SALU, MÅSTE HA EN NU! HELST MED MATCHANDE SKINNSTÄLL (den ska stå bredvid Porschen och jätte-jeepen)!

sege skrev:
Det är fan helt fånigt, man skriver världens mest oseriösa inlägg, fortsätter med sjutton så jävla oseriösa inlägg till och folk tar fanskapet SERIÖST. För så måste det nog vara, jag skämtar om 'sätt på henne' så jag är nog våldtäktsman med liten kuk. Självklart slutledning.

Har ingen betydelse att du skämtade. Vissa saker skämtar man inte om. :mattias

\Masonit

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph