Ofrivilligt tjejbesök

Status
Ej öppen för fler svar.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Var på fest precis och en tjej fick för sig att dricka en halvliter tequila (hon är spansk :D)
Just nu ligger hon i min systers säng knappt vid medvetande och personalen på sos 112 säger bara att jag ska låta henne vara och att hon ska ligga på sidan.

Finns det något mer man kan öra för att hon inte ska... ja... typ dö eller något? :rolleyes:

Se till att hon andas bra och att hon har fria luftvägar dvs. spyr hon så se till att hon får ut det ordentligt. Puls är också bra att ha.

Fullt ös medvetslös

Ja det där som Loader skrev stämmer precis, ställ gärna dit en hink med en påse i oxå för din egen skull, (mindre jobb) Hon kommer garanterat spy, om inte förr så i mornbitti. Lycka till :fyllisar

att hon ska ligga på sidan menar framstupa sidoläge. Kolla så tungan inte åker tillbaks ner i halsen så hon kvävs... alltså låt huvudet "vila" lite bakåt så luftvägarna hålls öppna. Vrid ditt eget huvud bakåt lite så förstår du vad jag menar.

ja just det ja... Det finns en del tjejjer som gärna vill använda ens tandborste på morgonen efter en natt som den där... GÖM DEN! :tungan

UrbanTiger skrev:
Du har vanan att släpa hem levande lik hör jag :rofl
Nämen vadåå??? Det har ju bara hänt en kompis... lovar... :7peta :notme :tungan

Har fixat framstupa sidoläge och spyhink så det är nog bara till att låte henne sova resten av kvällen. Tack för tipsen :tummenupp

Japp spy kommer hon att göra :hihi Kommer ihåg när man var ung och dum. Drog i mig en Jack Daniels under bilresan och vakna upp på ett hotellrum på Pite Havsbad. Visserligen var det mitt rum men hur jag skaffat det vet jag inte.

Titta till tjejen då och då så fixar det sig nog.

Hennes mamma är på väg hit nu så det ser ut som jag får lite sömn inatt iaf
:tummenupp

kaZmur skrev:
Var på fest precis och en tjej fick för sig att dricka en halvliter tequila (hon är spansk :D)
Just nu ligger hon i min systers säng knappt vid medvetande och personalen på sos 112 säger bara att jag ska låta henne vara och att hon ska ligga på sidan.

Finns det något mer man kan öra för att hon inte ska... ja... typ dö eller något? :rolleyes:

jag hade en inflyttningsfest en gång, o en kille som är diabetiker.. han blev som du skrev.... på 4 folköl :rofl

sege skrev:
Sätt på henne för helvete.
haru sett tomcats? Är ju en som sätter på en brud när hon spyr där, tydligen as gött för när dom ulkar så får dom kraftiga sammandragningar i underlivet, har inga personliga erfarenheter dock!

/ Hannes

Har redan flickvän annars jävlar!

(behöver jag lägga till en :rolleyes: smiley?)

kul att höra att det finns hjälpsamma personer i denna värld iaf! vi alla har ju vart unga å dumma! ända skillnaden nu är att jag inte är ung längre! :brinnerup

HanneZ skrev:
haru sett tomcats? Är ju en som sätter på en brud när hon spyr där, tydligen as gött för när dom ulkar så får dom kraftiga sammandragningar i underlivet, har inga personliga erfarenheter dock!

Samma sak när honorna nyser, då kniper de som aldrig förr.

Ta med svartpeppar i sängen och upplev något nytt! :D

sege skrev:
Samma sak när honorna nyser, då kniper de som aldrig förr.

Ta med svartpeppar i sängen och upplev något nytt! :D
hehe, detta trick skall prövas nästa gång tillfälle ges

Hm har någon sagt att detta sällskap måste vara ett av dom sjukare. Man kanske skulle börja med Custååm.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul