Eniac
Hojåkare i exil
Lyckades idag med fenomenet att få en wheelie utan att vilja det. Första gången jag fått upp hojen på bakhjulet *Wohoo Premiär!*
Drog på lite på ettan, i med tvåan och då lyfte det.
Undrar nu om det verkligen skall gå med en gammal Yamaha fz750 från 85, eller är det bara så att den går bra för sin ålder?
Drog på lite på ettan, i med tvåan och då lyfte det.
Undrar nu om det verkligen skall gå med en gammal Yamaha fz750 från 85, eller är det bara så att den går bra för sin ålder?

