ofrivillgt men ändå!

Martin.T

bytte v8 med stöd hjul mot rad 4:a
Gick med
18 May 2005
Hoj
Hornet -98
har idag lyckats..... är ute å provkör en triumph tiger 955i
svänger i en korsning å i tron om att 2:an låg i ville jag dra på, på rakan...
då händer det (ettan låg i) utan förvarning ser jag bara himmel rakt fram...
jag åkte på bak hjulet....inte så länge, inte så snyggt....men fan så kul

tufft.. sånt som händer.. :tummenupp
skjutsade en polare på min RGV250 för nån vecka sen.. aldrig rest på 3an.. men uppe i 110 vid effektkicken så kom den upp på bakhjulet när jag körde om en annan MC.. så har vittnen på det.. :D tufft.. men paff blir man.
kan tillägga att jag är en sopa på bakhjul.

ja dom snygga grejerna händer där man minst anar.
willi ut ur en kurva med tl1000..
låg ganska friskt fast inte knälåg.

wiiili ut ur kurva aså lätt på snedden med motarden. kör på ett vitstreck o fan va coolt det är med sladd på bakhjule aså när framhjule är uppe. :yoparty låg en amerikanare bakom som fick sig en ganska cool bild kan jag tänka mig :rofl
kommer dock ej prova det igen. :3freak

ozeo skrev:
ja dom snygga grejerna händer där man minst anar.
willi ut ur en kurva med tl1000..
låg ganska friskt fast inte knälåg.

wiiili ut ur kurva aså lätt på snedden med motarden. kör på ett vitstreck o fan va coolt det är med sladd på bakhjule aså när framhjule är uppe. :yoparty låg en amerikanare bakom som fick sig en ganska cool bild kan jag tänka mig :rofl
kommer dock ej prova det igen. :3freak
sånt får man aldrig med på film. :huvet

Martin.T skrev:
har idag lyckats..... är ute å provkör en triumph tiger 955i
svänger i en korsning å i tron om att 2:an låg i ville jag dra på, på rakan...
då händer det (ettan låg i) utan förvarning ser jag bara himmel rakt fram...
jag åkte på bak hjulet....inte så länge, inte så snyggt....men fan så kul

Ja den gick väl lite bättre en din nuvarade hoj.. :) Varför kan inte min hoj power whella eller vad det heter?? :huvet

philsson skrev:
gör som jag .. skjutsa.. :tummenupp eller dreva ner.

Ja det hade varit coolt med en dam där bak om man ramlar :hihi Men jag vill inte dreva ner den för då går den ju inte lika fort längre :(

Mögel skrev:
Ja det hade varit coolt med en dam där bak om man ramlar :hihi Men jag vill inte dreva ner den för då går den ju inte lika fort längre :(
stunthoj eller racing.. jaa kanske inte helt rätt men lite så är det ju. Du får inte upp den med originaldrevning.. min RGV är dock originaldrevad.. det hjälper som sagt med en brud på bönpallen. ;)

philsson skrev:
stunthoj eller racing.. jaa kanske inte helt rätt men lite så är det ju. Du får inte upp den med originaldrevning.. min RGV är dock originaldrevad.. det hjälper som sagt med en brud på bönpallen. ;)

Ja det är ett svårt val :va Men jag har inte råd att lägga hojen hela tiden så det får bli racing... Men en vacker dag ska jag ha min egna lilla stunt hoj :tummenupp

Mögel skrev:
Ja det är ett svårt val :va Men jag har inte råd att lägga hojen hela tiden så det får bli racing... Men en vacker dag ska jag ha min egna lilla stunt hoj :tummenupp
då får du nog sattsa på lite mer brud, eller om man inte ska kalla det för "brud" på 100kg så lär det gå ändå. :tummenupp

Mögel skrev:
Ja den gick väl lite bättre en din nuvarade hoj..
vaddå!!! påstår du att jag har en slö hoj? :lol :lol :lol

den var rolig mina första fem mil....jagar nytt.....sen ska jag power wheela utanför ditt fönster varje kväll :hihi :hihi

philsson skrev:
då får du nog sattsa på lite mer brud, eller om man inte ska kalla det för "brud" på 100kg så lär det gå ändå. :tummenupp

:rofl Ja får väl låna grann tjejen då!!! :tummenupp

Martin.T skrev:
vaddå!!! påstår du att jag har en slö hoj? :lol :lol :lol

den var rolig mina första fem mil....jagar nytt.....sen ska jag power wheela utanför ditt fönster varje kväll :hihi :hihi

Ja det får du gärna göra... :) Men bara om du köper en NINJA :tummenupp

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form