offtopic-snus-poll

Hur snusar ni?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Fixx skrev:
kör alltid i mitten...

Alla mina polare kör med lös snus i mitten.. Vad är svårt med det?
man får ju inte plats med något där utan att man knäcker den så fort man ens tänker tanken på att skratta eller prata... men det kanske bara jag som har liten överläpp :D

stony skrev:
Samma problem Här.
Har alltid kört på vänster sida och nu har liksom tandköttet på vänster framtand dragit sig uppåt ganska mcyekt så det ser ut som ett uppånervänt V
Gör ganska ont imellanåt och jag har försökt snusa på höger men det känns konstigt när man inte har någon grop där.. :(

Annars kanske vi kan byta grop :) jag får din högra så får du mi vänstra :tungan

Tror inte de funkar eftersom min höger grop e sjuk å din vänster e sjuk :gråta

Skulle bara bli samma sak efter en tid men i andra sidan... en 50% kloning av övre läpp å käke skulle väl dock kunna vara något å satsa på :confused: :D

I will make the arrengements :banana

Ok att folk snusar, det gör jag med ibland, men vem fan inbillar sig att det vid något tillfälle ser annat än korkat ut. Flera i tråden säger att ditt och datt ser fånigt eller fräckt ut... KOM IN I MATCHEN! Vad ser fräckt ut med att gå med utspänd läpp?

Last edited:
Chrille skrev:
Ok att folk snusar, det gör jag med ibland, men vem fan inbillar sig att det vid något tillfälle ser annat än korkat ut. Flera i tråden säger att ditt och datt sår fånigt eller fräckt ut... KOM IN I MATCHEN! Vad ser fräckt ut med att gå med utspänd läpp?

Håller med, man ser ju ut som den jävla byfåne man är när man snusar!

Jag testade vara utan snus i nio timmar idag och det gick fint :tummenupp
Jag kände bara lite sug även fast jag snusat regelbundet i ett år :yoparty

Ingen mer än jag som kör två portionssnus åt gången ( eller körde, slutade i februari efter åtta års snusande), en till höger och en till vänster? Tröttnade på obalansen liksom. :3freak

URRninja skrev:
Ingen mer än jag som kör två portionssnus åt gången ( eller körde, slutade i februari efter åtta års snusande), en till höger och en till vänster? Tröttnade på obalansen liksom. :3freak

Snusar jag portion (vilket jag så sällan som möjligt gör...)tar jag 2 åt gången... men i samma sida! Portionssnus känns lixom fjolligt liten om man arbetat fram en grop för lössnus :yoparty

Obalans passar mig perfekt :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...