kaZmur
Gudomlig sporthojare
Fett med rejzing mannen...tobbeviking skrev:Jag har själv aldrig testat hans snus, men vad jag hört ska det vara bra drag i det.
//Tobbe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fett med rejzing mannen...tobbeviking skrev:Jag har själv aldrig testat hans snus, men vad jag hört ska det vara bra drag i det.
//Tobbe
man får ju inte plats med något där utan att man knäcker den så fort man ens tänker tanken på att skratta eller prata... men det kanske bara jag som har liten överläppFixx skrev:kör alltid i mitten...
Alla mina polare kör med lös snus i mitten.. Vad är svårt med det?
stony skrev:Samma problem Här.
Har alltid kört på vänster sida och nu har liksom tandköttet på vänster framtand dragit sig uppåt ganska mcyekt så det ser ut som ett uppånervänt V
Gör ganska ont imellanåt och jag har försökt snusa på höger men det känns konstigt när man inte har någon grop där..![]()
Annars kanske vi kan byta gropjag får din högra så får du mi vänstra
![]()
Chrille skrev:Ok att folk snusar, det gör jag med ibland, men vem fan inbillar sig att det vid något tillfälle ser annat än korkat ut. Flera i tråden säger att ditt och datt sår fånigt eller fräckt ut... KOM IN I MATCHEN! Vad ser fräckt ut med att gå med utspänd läpp?
URRninja skrev:Ingen mer än jag som kör två portionssnus åt gången ( eller körde, slutade i februari efter åtta års snusande), en till höger och en till vänster? Tröttnade på obalansen liksom.![]()
UrbanTiger skrev:Prova samma sak efter två veckor fast med brunt rökheroin så ska du få se på satan![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |