offtopic-snus-poll

Hur snusar ni?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Nu är de så att jag undersöker hur andra snusar?
...så kryssa i det alternativ som stämmer bäst! :tummenupp
Detta gör jag för att jag själv sedan jag var ca 12 år har snusat enbart i höger sida (överläpp), å nu börjar tandköttet osv. bli ganska sjukt å rätt så ofta... :gråta
Önskar ja skulle ha börjat variera sida från början... Årkar knappast börja variera nu eftersom det inte finns nån "grubba" i vänster sida, så de ryms fan inte någe snus dit, samt att det river å känns onaturligt på alla sätt å vis! :brinnerup

Men, hur gör ni? :va

Last edited:
En som förvränger 3/4:ar av nyllet på höger sida...ettan givetvis

Jag varierar sida.. bakar jag kör jag dock alltid på vänster sida. Men jag tar oftast protion och då går det bra att variera.

Varierar också märke mellan Ettan, Grov och General.

Efter 7år på vänster sida går det knappt byta, fast när man får små sår så blir det väl höger små stunder.

Har gått över till Portion på senare år, det är så jävla jobbigt och kladda med lössnus! Går ju iofs inte att jämföra smaken men portion fyller sin funktion och det räcker för mig!

(fan va gammal å seriös man börjar bli)

Har snusat i typ 8 år på höger sida, känns jävligt obehagligt på ngt sätt att snusa på andra sidan... Fast ibland när man har snusat sönder högersidan så får ju vänster duga :)

Kanske borde variera mig lite oftare :va

$noop skrev:
Har snusat i typ 8 år på höger sida, känns jävligt obehagligt på ngt sätt att snusa på andra sidan... Fast ibland när man har snusat sönder högersidan så får ju vänster duga :)

Kanske borde variera mig lite oftare :va

Du är exakt i samma situation som jag :yoparty

Gix skrev:
Du är exakt i samma situation som jag :yoparty

Hehe...la just in en snus på vänster sida nu :gnissla Känns obehagligt....
Iofs är det ännu obehagligare när man spottar ut snusen, läppen känns helt mongo :3freak

Får väl se ifall man kan försöka variera sig lite oftare även om det är känns konstigt, dumt att sabba för mycket av bara ena sidan av käften

Felix skrev:
Jävligt glad att jag inte snusar,
Det är bara att sluta! Det går, jag vet... *puuust*

Har man varit så jävla dum att börja, så behöver man ju inte vara så jävla smart att sluta.

Snusar som fan..

Och ibland när det värker i tandkötet av blåsor och skit så får underläppen duga..

Jag ska sluta........Nångång.... :huvet

/Lännström

Jag har snusat i ett år och bytte sida från höger till vänster sida i slutet av sommarlovet,undra varför :kocko
men det är skönare att köra på vänstern iallafall.Jag bakar då inte snusarna jag lägger in dom lösa,man bakar ju ur all saft om man ska sitta och knåda i tio minuter :tummenupp .
Kör ibland på mitten ochså.Jag tycker portion smakar riktig PEST :4skrika

Jag snusade oftast i mitten. OBS!! Snusade!! Jag lade av med sådant larv för 2 år sedan efter 12 års snusande!! :arsele

Inget dera! :tummenupp Usch! smakar juh skit för fan. :3freak

Hm..... har snusat sen jag var ca 10 år.... ( ja jag vet)
Från början var det h-sida som gälld... sen blev det varierande.
Snusarna åker på vänster, höger och mitten.. slänger in dem varierande.

Har börjat mer med portion nu på slutet eftersom jag har piercat mig i tungan....
Lite halv svårt att köra upp tungan i snusgroparna.... lite jävligt att få ut all snus. så därför blir det ÄCKEL portion på dagarna (på jobbet) men när jag är hemma blir det allt riktig snus... ETTAN så klart. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT