Offroadkörning i mellanskåne med omnejd!

Anarchist skrev:
2408165 På lördag är nog lite tveksamt för jag och nexor ska dra ner till malmöfestivalen ikväll... Men på söndag skulle jag nog kunna häga på iaf.. om jag hittar några bra kläder så jag slipper ta min mammas byxor som är ett par storlekar för små.. :näsblod mina blev ju "förbrukade" när nexor och jag välte lite... hehe..

Vad ska ni på zoo och göra :D

-Rosen- skrev:
2409880 jag ahr precis vaknat så ööööh jag hinner inte :(

Om du skulle ha kommis skulle du få lite svårt att komma runt banan utan att köra fast :D Där var 10-20cm vatten i varannan kurva men riktigt kul att köra:tummenupp

whitesnake skrev:
2410194 Om du skulle ha kommis skulle du få lite svårt att komma runt banan utan att köra fast :D Där var 10-20cm vatten i varannan kurva men riktigt kul att köra:tummenupp
Var det på nygård?

Är du medlem där nu?

whitesnake skrev:
2410194 Om du skulle ha kommis skulle du få lite svårt att komma runt banan utan att köra fast :D Där var 10-20cm vatten i varannan kurva men riktigt kul att köra:tummenupp
hehe okej, hur gick det för joel då?

Loy skrev:
2410200 Var det på nygård?

Är du medlem där nu?

ja efter jag läste det var förbjudet att köra på revinge så fixade jag medlemskapoch så provade jag att köra där ida:tummenupp

ja det va på nygård

Hojen fixad

Ev körning sjöbo crossbana (som tydligen snarare ska vara en e-sträcka sägs det... väntar på bilder)

Last edited:
Ljunghusen skrev:
2410790 Han kom aldrig grr

Jag vurpade i en vattengrav och motorn åt vatten

Ae jag kommer inte imorn, behöver nytt t-stift

hehe oops.. jag hann inte tyvärr.

Nästa helg åland, men nästa igen så är jag på. Skall nog försöka hitta crosshjul tills dess. Verkar va lite halt :D

Malmö-motard skrev:
2415146 hehe oops.. jag hann inte tyvärr.

Nästa helg åland, men nästa igen så är jag på. Skall nog försöka hitta crosshjul tills dess. Verkar va lite halt :D

Det va jävligt halt där det va blött.. 2 min efter jag vurpade kom dennis och la sig i sama kurva :D

Ja påt bara, offroadhjul skare va!

Ljunghusen skrev:
2415816 Det va jävligt halt där det va blött.. 2 min efter jag vurpade kom dennis och la sig i sama kurva :D

Ja påt bara, offroadhjul skare va!

Jepp men jag bara reste min och tryckte på startknappen och så gick den i gång :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT