Offroad eller Sporthoj?

StewOo skrev:
jag menade att inte så...jag menade att det inte är så speciellt häftigt me en 125a överlag...

häftigt å häftigt, det är roligt som fasen, och ett första steg mot större motorcykel, jag tycker dom är jävligt fina, ser ju ut som en större cykel, dagens 125or är ju så tekniskt avancerade också..

paddesputnik skrev:
Vad ska man ha egentligen...? finns många trådar om detta men, alltid kul o veta vad man får för en hoj för ungefär 25k som är offroad eller sport?
Offroad helt klart. 125or är ju typ inga riktiga motorcyklar ändå, så det ser bara patetiskt ut när typ en nsr 2takt ligger och låter som en motorsåg i typ 120 på 20 000 varv. Det är mycket mycket roligare att cruisa runt på grusvägar med dåligt grepp osv.... sporthoj kan man ha senare.

En polare har en tzr, han hade inte en chans på dom kurviga landsvägarna...Slutade med att jag han ta en lång fika paus när jag var framme, innan han kom fram! :hihi Men iofs så är min en cross (dvs ett ANTAL hk mer...hehe) men ändå! Så jag vet inte om det stämmer att alla sporthojjar går snabbare på småvägarna :confused: Men som sagt, smaken e som baken...välj en hojj du gillar bara :)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back