Offroad eller Sporthoj?

StewOo skrev:
jag menade att inte så...jag menade att det inte är så speciellt häftigt me en 125a överlag...


häftigt å häftigt, det är roligt som fasen, och ett första steg mot större motorcykel, jag tycker dom är jävligt fina, ser ju ut som en större cykel, dagens 125or är ju så tekniskt avancerade också..
 
paddesputnik skrev:
Vad ska man ha egentligen...? finns många trådar om detta men, alltid kul o veta vad man får för en hoj för ungefär 25k som är offroad eller sport?
Offroad helt klart. 125or är ju typ inga riktiga motorcyklar ändå, så det ser bara patetiskt ut när typ en nsr 2takt ligger och låter som en motorsåg i typ 120 på 20 000 varv. Det är mycket mycket roligare att cruisa runt på grusvägar med dåligt grepp osv.... sporthoj kan man ha senare.
 
En polare har en tzr, han hade inte en chans på dom kurviga landsvägarna...Slutade med att jag han ta en lång fika paus när jag var framme, innan han kom fram! :hihi Men iofs så är min en cross (dvs ett ANTAL hk mer...hehe) men ändå! Så jag vet inte om det stämmer att alla sporthojjar går snabbare på småvägarna :confused: Men som sagt, smaken e som baken...välj en hojj du gillar bara :)
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top