Offroad/Cross/Enduro

Strängsredssjön?
Känner en kille som bor där, fryser det kan vi låna hans traktor om det behövs. Påminner om när topgear testade Ferrai FF vs Bentley Continental, Silverstone i Arvidsjaur. Det är bra filmat det avsnittet.
Har aldrig kört cross/på is, men det ser jävligt kul ut!

Och behövs det har vi en polaris 800 med snöblad och snöslunga på firman, om det blir is på en sjö i närheten.

Och behövs de någon efter i pulka/snowboard/tefat eller nåt kul så finns jag för utlåning också :tummenupp

Lingonbanan, är det fritt fram året runt där? Jag är frustrerande sugen på att köra 500 efter att ha fixat i ordning den så mycket. Nån som är ledig en dag i veckan och kan hänga med isf ifall jag slår mig själv medvetslös? :-)

Fritt fram att sväva fram på lingon året om :) Gasar du på onsdag så säg till :) Och har du ett gopro fäste ledig också så säg till så tar jag med min också :tummenupp

Jag är barnfri 8-14 så jag hade gärna åkt ut tidigare, typ 10-11, men är det enda sättet att få med mig en 'livvakt' så får det bli 12.
Ta med dig grejorna så får du köra lite.

Skickar dig ett mess på onsdag morgon och se när jag kommer hem. Kanske kan gå upp tidigare :) Får väll damma av prylarna med då :D:banana:yoparty:kär

ja de är som ja alltid sagt man skulle ha lite tillgång till mark och ha tillstånd att göra nått sånt, de skulle vara nice som sjutton. Skulle vara ännu fetare och ha en mindre asfaltsbana med, för en del spännande bandagar i trädgården.

Ja jag har ingen hoj än men kan komma ut och plåta lite... Måste ta tag i de med nu när jag fixat Bil & MC, enda som saknas för att återställa Status Quo i garaget är en Cross. :hihi

Back