Offra någons liv och få 10.000:-?

:hej..

jag duckade och ni missade :blah

jag drömde att jag var ett elakt stridsflygplan igen :D och jagade dreggel. :va men så tryckte jag på en knapp och jag flög ut ur planet...sedan vakna ja..

på golvet

Alltså jag menade inte att jag tryckte på dig! Ehm...jag menar....fan. Ligga? :tuttar

Du var ett elakt stridsflyg som sköt ur sig ur dig själv? :va
Jag tolkar drömmen som att du vill verka vara en tuff och farlig kvinna men genom det hårda panzaret så skjuter du ut massor med kärlek...till mig! :D :yoparty

Alltså jag menade inte att jag tryckte på dig! Ehm...jag menar....fan. Ligga? :tuttar

Du var ett elakt stridsflyg som sköt ur sig ur dig själv? :va
Jag tolkar drömmen som att du vill verka vara en tuff och farlig kvinna men genom det hårda panzaret så skjuter du ut massor med kärlek...till mig! :D :yoparty

fattar inte va du menar, e du tjej eller :D

Ligga näe :3freak jag ligger redan utslagen eller är det utflygen :va på golvet juuu

Helt ärligt, hur dum kan man bli, påstå att man är troende till den kristna tron och sen gå imot allt den står för med ett "ja" svar...
vi som tror mer på evolutionen tycker ju att det är bra med utveckling av mänskligheten åt ett positivt håll... men de e klart, du kan ju komma ihåg att säga till läkarna när du planterat din hoj imot ett träd att inte ta till några moderna läkemedel, max 16-17hundra tal ( eftersom du skrev inte många hundra år bakåt )...................
jag hade sprängt bort den där knappen fort som faaaaan

Snygg kepa och feta briller kompis!!

Såndär? Beror hur du menar, jag är inte helsvensk. Men jag är defenetivt inte en "sån där" vars typer jag pissar på. Kallas väl rasist? :va

[YOUTUBE-ID]TLkbh2Nw7ws[/YOUTUBE-ID]

Haha, ok. Menar du att du är lite som Mustafa i filmen eller!?
Som förövrigt är helskön :D

Jag har nog liknande åsikter som dig om "sånnadär":tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey