Offline kontakter i icq:n!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Hejsan!...

Har lite problem på en dator med att alla i min lista är offline fast de inte är det. Öppnar jag icq2go via internet så e det samma elände där...betyder detta att min databas med kontakter e kass??? eller vad ska jag göra för att åtgärda detta problem...e rädd för att om jag installerar om eller avinstallerar så försvinner kontakterna helt. Det är icq 2003...som används nu...

Tacksam för förslag!

/KaliZ

KaliZ skrev:
Hejsan!...

Har lite problem på en dator med att alla i min lista är offline fast de inte är det. Öppnar jag icq2go via internet så e det samma elände där...betyder detta att min databas med kontakter e kass??? eller vad ska jag göra för att åtgärda detta problem...e rädd för att om jag installerar om eller avinstallerar så försvinner kontakterna helt. Det är icq 2003...som används nu...

Tacksam för förslag!

/KaliZ

Du kanske sitter bakom en proxyserver (eller brandvägg eller nåt i den vägen) som förhindrar direkt kontakt med de på din lista? Iofs borde du kunna se dina kontakter som om online om du har kontakt med ICQ-servern. Hmm, vet faktiskt inte vad det kan vara.....

Coola Ola skrev:
Du kanske sitter bakom en proxyserver (eller brandvägg eller nåt i den vägen) som förhindrar direkt kontakt med de på din lista? Iofs borde du kunna se dina kontakter som om online om du har kontakt med ICQ-servern. Hmm, vet faktiskt inte vad det kan vara.....

Saken är den att det bara har hänt över natten typ...häromdagen var allt frid och fröjd. Helskumt :confused:

Ingen som har mera förslag?

/KaliZ

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back