Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Fick just en fin bild tagen av en kompis i somras. Jag tror att den är tagen på Gelleråsen. Någon som kan avgöra det och till och med var? Tycker motivet på ett bra sätt speglar hur årets säsong kommer gestalta sig.
![]()

Förstås menar jag just så.Goodstuff skrev:oFFkeFF på väg att varva dig menar du va?
Utan tejpen var risken stor att kåpan skulle lossna. Och det högra avgasröret hängde i ståltråd.Goodstuff skrev:Det är inte tufft med tejp om man vet att den sitter där för att dåvarande ägaren satte sina Dzus snabbskruvar fel.![]()
![]()

Nyteknik skrev:Utan tejpen var risken stor att kåpan skulle lossna. Och det högra avgasröret hängde i ståltråd.
![]()
![]()

Nyteknik skrev:Fick just en fin bild tagen av en kompis i somras. Jag tror att den är tagen på Gelleråsen. Någon som kan avgöra det och till och med var? Tycker motivet på ett bra sätt speglar hur årets säsong kommer gestalta sig.
![]()
Nej, det ekipaget var nog inte helt säkert. Tänk vad som hade hänt om jag dessutom hade druckit ett par öl när jag preparerade den!oFFkeFF skrev:Jo, och en folköl är livsfarlig i depån![]()
![]()
Nyteknik skrev:Nej, det ekipaget var nog inte helt säkert. Tänk vad som hade hänt om jag dessutom hade druckit ett par öl när jag preparerade den!
Nyteknik skrev:Nej, det ekipaget var nog inte helt säkert. Tänk vad som hade hänt om jag dessutom hade druckit ett par öl när jag preparerade den!

Nej, tvärtom faktiskt.abstruse skrev:Jag kunde satt pengar på att det var just det du hade gjort...![]()

Fyllemecka under kontrollerade former? Där jag håller till när jag "meckar" är miljön så trist att ett par groggar faktiskt skulle kännas helt motiverat. Fast grannarna skulle nog titta lite snett när något drägg i blåställ spelar Motorhead och dricker grogg intill deras barnstolsförsedda V70:s.Victor skrev:Haha, då kanske grejorna hamnat rätt?
Testa hemma i garaget under kontrollerade former nu i vinter att meka på fyllan, det kanske ger resultat.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |