Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.
www.vasttrafik.se skrev:
Västtrafik höjer biljettpriserna – ökade bränslekostnader orsaken
Bränslepriserna fortsätter att stiga och detta betyder att kostnaderna för att köra kollektivtrafik också ökar.
– Vi uppmanar alla resenärerna att jämföra våra priser med vad det kostar att ta bilen för att kunna ta ett beslut om hur mycket pengar man är villig att lägga på sitt resande
Man har ju hört talas om tröghet i vissa ekonomiska system förut, men.... :hihi

Bifogat

• oil.jpg
    oil.jpg
    54.6 KB · Visningar: 56
rock n roll is here to stay it will never diiie :yopart

Skååå :fyllisar

Last edited:
Morrn :hej

Efter en lugn och soft kväll i soffan och tidigt i säng så vaknade jag strax innan 8 och var pigg :)

Nu ska jag käka lite och vid 11 blir det ett ordentligt träningspass. Sen blir det en runda på stan, käka lunch och se om jag hittar något inför kvällen :) Känns som en riktigt lyxig dag faktiskt :tuttar

fan när jag va i den åldern å drog ut med gansterpolarna så sket man ju i godiset. plundra så mkt ägg och andra äckligheter utan att mamma märkte något va typ vårt mål. och ofta ringde vi inte ens på...

sen att gå ut kl halv 5 när det fortfarande är ljust och tråkigt ute är ju oxå svinball på halloween...

man blir förbannad:mad:

När jag började läsa ditt inlägg trodde jag först att barnen hade äggat ditt hus och kastat ett antal toarullar på det. Men nu verkar det mer som om att du är förbannad för att dem inte gjorde det:va

Nu har jag köpt en skitfräck grej, det är en megafon som förvränger rösten till 8 olika ljud.:tummenupp

(Fast det är inte jag som får leka med den utan det blir min 4 åriga brorsonsom får roa sig:gnissla )

Snart dags för IN FLAMES :yoparty :yoparty

Tog en tur me hojen på eftermiddagen idag.. HAAAAALT men de gick fint...:tummenupp

Mmmm, fick ta det väääldigt försiktigt när ja åkte o handla för en 10 min sen... Ska nog låta hojen stå lite oftare på kvällarna, så man inte måste åka till akuten.

Det är inte ofta som göteborgsforumet inte syns bland klubbforumen på sporthojs framsida. Nu gjorde det inte det men nu gör det.:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!