Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Hittils har vi kört på olika ställen.
Det optimala hade varit om vi hade nått ställe under tak så man inte blir så beronede av vädret.

Ok.
Ja, jag har kört i parkeringshuset vid Kungsmässan en gång, men då får man köra efter 22 när ICA stänger och det blir lite väl sent.

Blev en snabbis ner till en upplyst parkering vid en skola nu för en timma sen, var skönt att gasa av sig lite:) :tummenupp

Hehe bygger ny motorväg, som tur e sitter jag i hytten på maskin och slipper gå ute. storm och ösregn är det här. nästan så brorsans husvagn blåste omkull inatt. trodde han i alla fall:gnissla

Aha... Bygg fortare nu så den jävla vägen blir klar nån gång ;)
A fy fan va de blåste i morse, kändes nästan som om renget kom underifrån i Uddevalla :D

Hehe bygger ny motorväg, som tur e sitter jag i hytten på maskin och slipper gå ute. storm och ösregn är det här. nästan så brorsans husvagn blåste omkull inatt. trodde han i alla fall:gnissla

Är det etappen Rabbalshede-Pålen eller? Bron över hudälven kommer det nog bli lite pill med kan jag gissa.. :näsblod

hmm äkta måndag idag...blev en aning action på mitt jobb imorse då ett träd blåste ner över två bilar... inte direkt nåra glada miner här för tillfället..och eftersom de va kommunens mark trädet stod på så har vi nu massa kommungubbar springande som yra tomtar runt på jobbet :puckon!

Snaaart blirre lunch. :hungrigashell

Kan det inte bli helg snart... :huvet :trött

Funderar på att plocka ut semester resten veckan.. :rolleyes:
vad gott de hade varit

hmm äkta måndag idag...blev en aning action på mitt jobb imorse då ett träd blåste ner över två bilar... inte direkt nåra glada miner här för tillfället..och eftersom de va kommunens mark trädet stod på så har vi nu massa kommungubbar springande som yra tomtar runt på jobbet :puckon!

Är väl kul med lite action :kulspruta
Iaf så länge det inte är ens egna bil som råkat illa ut :näsblod

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...