Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Igår slog jag (som inte varit hos tandläkaren på 6 år) vad med en kollega (som inte varit där på 10 år) om 10 kr. Den som först går dit får 10 spänn. Inga stora summor, men mkt ära såklart.

För 10 min. sedan kom han med ett brett smile och berättade att han minsann hade bokat tid. Dock inte när.

Eftersom man är en dålig förlorare började det bli jävligt bråttom och enda sättet att inte förlora detta vadet. Ja, tänderna skiter jag i (nästan iaf), så var det bara till att boka tid så fort det bara gick.

Fredag kl. 9 gäller det. Hoppas jag inte glömmer bort det bara :gnissla

Verkade inte som ironin gick hela vägen fram. :)

nej den verkade ju inte det:)

Igår slog jag (som inte varit hos tandläkaren på 6 år) vad med en kollega (som inte varit där på 10 år) om 10 kr. Den som först går dit får 10 spänn. Inga stora summor, men mkt ära såklart.

För 10 min. sedan kom han med ett brett smile och berättade att han minsann hade bokat tid. Dock inte när.

Eftersom man är en dålig förlorare började det bli jävligt bråttom och enda sättet att inte förlora detta vadet. Ja, tänderna skiter jag i (nästan iaf), så var det bara till att boka tid så fort det bara gick.

Fredag kl. 9 gäller det. Hoppas jag inte glömmer bort det bara :gnissla

är det inte billigare att förlora vadet?:va

Last edited:
nån som vet någon bra hemsida eller program där någonsom inte kan någon svenska kan lära sej det svenska språket?

engelska --> svenska

Antar att du gärna förlorar mot tjejer oxå?

För det här med tävlingsinstikt var visst inte din största sida här på jorden.

nu ska du inte dra förhastade slutsatser. jag är fruktansvärt dålig förlorare och nu vet jag inte vad en undersökning hos en tandläkare kostar men jag antar ett det är lite pengar. därför hade jag ställt mig frågan om det verkligen är värt det. livet handlar om prioriteringar. och vinna ett vad om 10 spänn kanske inte är det viktigaste?

sen kan det ju vara så att du själv kände att det vara dags att gå till tandläkaren och därmed blir en aning fräschare i käften och samtidigt vinner ett vad så självklart är det bara att köra:tummenupp

Idag känns det nästan som fredag :banana
Kanske är för att det är bio i kväll och då blire popcorn och jag ska äta en sån där go macka med massa fet ost innan :drool

morrn :hej

Idag känns det nästan som fredag :banana
Kanske är för att det är bio i kväll och då blire popcorn och jag ska äta en sån där go macka med massa fet ost innan :drool

morrn :hej
Fan vad jag saknar alla dessa mysiga arrangemangen.... :(

Ikväll ska jag gå på Raggeton, och jazza loss.... :gnissla: fast det är ganska skoj faktiskt :)

Fan vad jag saknar alla dessa mysiga arrangemangen.... :(

Ikväll ska jag gå på Raggeton, och jazza loss.... :gnissla fast det är ganska skoj faktiskt :)

Du får försöka att ta dig hem lite oftare på veckodagarna :)
Jazz... :va Jazzblomma :fattartil

http://www.rosor.net/isabelren.htm

Bifogat

• jazzros.jpg
    jazzros.jpg
    4 KB · Visningar: 70
Last edited:
Dåligt med röj här idag :va
Nu blir det lunch iaf, förhoppningsvis pannkakor, sylt & grädde :drool

Undra om man nån gång ska våga sig med på någon av aktiviteterna :skrämd

2 dagar kvar på denna veckan sen 3 dagar ledigt oh sweet mother of jesus!

Såg Quantum of Solace igår. Den nya hårda Bond är mycket bättre än de halvmesiga företrädarna. "Shoot first, ask questions later" :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup