Officiella 'Köra NU' tråden

Bandag i juni

Du skulle ha kommit på mötet Roger. Då hade dy inte behövt fråga det nu ;)
Vi har ett preliminärt datum som är antingen 10 el 11 juni :)

Touché :krama,

10:e eller 11:e ... Borde väl kunna klämmas in.... bara det inte är något "jobbigt" som kommer i vägen. :gnissla

Nu är premiären avklarad

Det började med att man fick kika sig medvetslös trots att man laddat batteriet! :mad: Undra om det är dags för ett nytt :) Kul som fan o gasa trots grus och lite kyla på kvällskanten. Sticker till stugan imorgon kommer tillbaka på Måndag. Vi får kolla upp nå roliga vägar o gasa på tills nästa vecka. Vi hörs!

Åh vad jag ligger efter i körning nu. Men snart så... :tummenupp

såja, vi som e sugna på lite åka imorgon samlas på kajen kl 13. Vägtips välkomnas!

Någon som vet om Bussjövägen är okej nu för tiden? Eller vad ska man ta för väg?

Jag tänkte dra ut en sväng imorgon, blev närmare 30 mil idag men sugen pÅ ett par till! Jag jobbar till rätt sent så inte sååå jävla tidigt dock, vid tolv/ett kanske?

perfekt! vi ses vid kajen kl13 då:) hoppas vi blir några. det måste ju vara förbjudet att inte köra hoj en sån dag:)

Kul att träffa dig idag Dennis. Snart är jag med och kör lite också :)
Men jag låter er vänja in de vanliga människorna ute på vägarna innan jag kommer ut och skräms ;)

Kul att träffa dig idag Dennis. Snart är jag med och kör lite också :)
Men jag låter er vänja in de vanliga människorna ute på vägarna innan jag kommer ut och skräms ;)

Nu är det dags att komma ut! Bättre hoj väder blir det inte. Soligt och lagomt varmt ute. ska ut och glida runt lite idag med tror jag....:)

Nu är det dags att komma ut! Bättre hoj väder blir det inte. Soligt och lagomt varmt ute. ska ut och glida runt lite idag med tror jag....:)

11 grader är inte lagomt varmt med ett fullventilerat raceställ. Tro mig ;)
Sen har vissa ett jobb att sköta :)
Iofs jobbat klart nu men är på väg med tankbilen till klubben för att polera de sista fälgarna

11 grader är inte lagomt varmt med ett fullventilerat raceställ. Tro mig ;)
Sen har vissa ett jobb att sköta :)
Iofs jobbat klart nu men är på väg med tankbilen till klubben för att polera de sista fälgarna

Märks att det är fullvuxen man talar med. bara massa skyldigheter och ansvar....själv är man fortfarande fri som en fågel:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT