Officiella 'Köra NU' tråden

Är lite less på att glida runt själv i denna stad.

Onsdagar brukar det alltid vara ett gäng som åker någon runda med start från klubblokalen på Ålidhöjd 18.30 för att sedan avgå från Kajen vid 19. Bara att dyka upp!

/Roger

Wee! 2011 och ny säsong!

Min sambo, Erika skall ut och övningsköra. Jag sitter bak.

Vi far från klubben runt 12 idag.

Det blir nog någon mindre sväng på några mil bara. Efteråt tänkte vi träna på konbana på Ersboda. Mitt emot two Wheels. Bakom stora byggnaden, APL. Där är det e stor sopad parkering!

Häng på om någon är körsugen.

var lite läskigt när jag körde hem från jobbet vid 05 inatt, tövatten hade runnit ut över en del körbanor och de va RÄTT HALT. Haft min påställd sen i tisdags men bara hunnit vara på några kortare svängar

.

Börjar snart bli dags för första turen. Är sinnesjukt laddad. Någon som vart o glidit ännu?

Börjar snart bli dags för första turen. Är sinnesjukt laddad. Någon som vart o glidit ännu?

35 mil har det blitt senn i fredags. Körde Klubben-Bussjö-vänster i sörmjöle- pizza i hörnefors - sedan via yttersjö - teg - klubben idag. Var en supertur.

Bitvis nyasfaleterat knixvägen mellan sörmjöle och hörnefors. Det var över förväntan. innan visste vi inte att det gick en väg där... :)

Brrr!

Lite värme så blir det nog bra det här!
Körde en liten sväng i helgen men det är fortfarande en hel del grus här och var, ta det lugnt där ute ett tag till så blir säsongen längre och mindre smärtfylld ;-)

När blir första bandagen då Thommy?

/Roger

Blir att hämta ut det lilla monstret idag, ska ba försöka tigga skjuts till two wheels av någon... *blink blink*

Blir att hämta ut det lilla monstret idag, ska ba försöka tigga skjuts till two wheels av någon... *blink blink*

ja drar till klubben å ska lägga om en massa däck idag.,. Jag är där mellan
12.00 och 15.00. kom dit så skjutsar jag dit till 2 wheels.

tack för erbjudandet, men då behöver jag få hem bilen min från klubben sen istället :)

tack för erbjudandet, men då behöver jag få hem bilen min från klubben sen istället :)
haha...vilken slöfock du är Jonas! Ta bussen för faaan, eller gå, Haga -> Klubben, 4 km? :krama
men gött att ni har fått fint väder och snöfria vägar, här nere regnar det, tredje gången på sex veckor, för jävligt!! men hojen står var i umeå, kommer upp i slutet av maj!

Last edited:
Lite värme så blir det nog bra det här!
Körde en liten sväng i helgen men det är fortfarande en hel del grus här och var, ta det lugnt där ute ett tag till så blir säsongen längre och mindre smärtfylld ;-)

När blir första bandagen då Thommy?

/Roger

Du skulle ha kommit på mötet Roger. Då hade dy inte behövt fråga det nu ;)
Vi har ett preliminärt datum som är antingen 10 el 11 juni :)

haha...vilken slöfock du är Jonas! Ta bussen för faaan, eller gå, Haga -> Klubben, 4 km? :krama
men gött att ni har fått fint väder och snöfria vägar, här nere regnar det, tredje gången på sex veckor, för jävligt!! men hojen står var i umeå, kommer upp i slutet av maj!

Jaa jag är slö, har jobbat hela natten... la mig hellre och sov någon timma på soffan än att gå =P

fan va gött att få gasa lite, skulle ba ha haft ett allvädersställ =)

.

35 mil har det blitt senn i fredags. Körde Klubben-Bussjö-vänster i sörmjöle- pizza i hörnefors - sedan via yttersjö - teg - klubben idag. Var en supertur.

Bitvis nyasfaleterat knixvägen mellan sörmjöle och hörnefors. Det var över förväntan. innan visste vi inte att det gick en väg där... :)

Fan va nice. Du har ju hunnit bränna mkt. vad glids det för hojj då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT