Officiella gnällspikstråden, eller??

Well ? Vad tycker du?

• Antal röstningar
    0

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Med risk för att klassas som en riktigt sur jävla gnällspik så tycker jag att det blivit en himla massa spammande på i stort sett alla trådar på Gbg-forumet!
Sen undrar jag om man kan starta en tråd om vafan som helst på ett mc-forum ?
Positiva saker med spammandet är att Gbg-tråden är den mest lästa och har flest inlägg på sporthoj, sen får man ju veta en jäkla massa skvaller om allt o alla (utan att man egentligen vill veta det) som ibland kan vara riktigt underhållande!

Vet inte om jag är ensam om att tycka detta därför kör jag en liten poll, så att demokratin än en gång får segra.

Bra eller Anus ??

Låt pajkastningen börja!

Börjar faktiskt bli riktigt Löjligt håller med dej total snart kan man väl inte ens sätta sig på hojen lr ta en öl utan at hela jävla SH-ska veta det gärna så ska det läggas ut foton utan att folk ger sitt godkännande...med dom mest pinsamma sakerna

vet personer i GBG delen som har blivit framställda som rena idioter men som är felaktigt..känns som vi glider ifrån varandra med en massa skit snack

sen är det ju svårt att ens starta en tråd nu som inet blir någon löjlig spam tråd om något helt annat än ämnet

Kan väl vara kul ibland har väl bidragit lite själv, men tycker väl ungefär som Gottis ser inte riktigt grejen med massa folk som gör bort sig på diverse fester och lägger ut det sen men det verkar vara det som de flesta tycker är kul.

Håller med, upprensning bör utföras omgående!

Bilder-tråden är ju förlorad nu t.ex.

Spamm kan vara underhållande, men dock håller jag med om att de flesta trådar spårar ur, redan andra inlägget på en ny tråd. Det är lite trist.

Uppsnäppning!(?):huvet har bidragit en del skit på sistone, förlåt...

Jag läste varenda tråd och nytt inlägg ända fram till början på sommaren. Sedan spårade allt ur. Har inte ens bemödat mig med att läsa officella spamtråden på flera månader. Nu skrivs det så mycket skräp att man får försöka hålla sig till en tråd man är intresserad av och strunta i allt annat.
Så jag håller med trådskaparen och Gottis. De som behöver tjöta av sig kan ju göra det på en chattsida kanske?

Kan ju hända att man bara är gammal och gaggig oxå:va

Det har kommit alldeles för mycket lågkvalitativt spamm på sista tiden,förut var det iaf allt som oftast något som alla kunde garva åt.

Nu är det mer pubertalt knull-supa-hävda sig spamm.

Tycker var och varannan tråd urartar i mer eller mindre privata diskussioner mellan två till tre personer. Folk som dessutom tycks prata med varann även utanför forumet..

Sen att Gottis tycker att alla snackar skit, det är inget nytt, har han gjort sen Jesus gick i shorts. :D

Men visst kan jag hålla med om att det har en tendens att spåra ur lite väl mycket ibland. Det behövs en uppsträckning.

Vad gäller bilder som kommit upp - tja, vad ska man säga.. man kanske ska tänka efter lite innan man går med på att bli plåtad i vissa situationer? Inte för att jag tycker det är rätt att skiten ska hamna på nätet men man får alltid ha med i beräkningen att det finns folk som inte har koll på var gränsen bör gå.

Jag brukar tänka så här.

Spammtråden är som en fest,man går dit tjatar runt lite och beter sig hyfsat ordningsamnt så har alla roligt.

Sen vem som vill knulla vem i röven i andra trådar känns som mer information än vad jag behöver iaf.

Eller så känner sig det gamla gardet pasé tack vare det unga?:va
Är det markera revir vi leker nu?

Ok, man bör helt klart skärpa sig och inte sabba de seriösa trådarna. Det håller jag med om. Får väl även jag försöka skärpa mig på den fronten.

Angående Officiella spamtråden, det är väl bättre att samla det mesta av "spammet" så inte andra trådar ännu mer infekteras?
Att låsa den som andra spamtrådar gjorts under Överflödiga diskussioner forumet anser jag vara totalt onödigt.
Är man inte intresserad behöver man ju inte titta in där..

Moderatorerna sköter sitt fint tycker jag, ingriper när det verkligen behövs.

Att låsa spamtråden är det väl inte tal om? :va

Den tråden är ju faktiskt en av dom som fortfarande håller lite kvalité på spammet.

Övriga trådar som blivit nerlusade av dyngsnack är det värre med..

Vad gäller ålderskillnaderna här inne på forumet så är det ju det som gör det hela lite roligt. Annars hade det ju bara blivit en annan variant av Lunarstorm.

Last edited:
Spamtråden får inte låsas!!

Däremot, det är tråkigt när man ställer en fråga, eller undrar vad andra tycker och det spammas så man inte ens orkar läsa dom vettiga inläggen, det borde vi sluta med, jag och alla ni andra.... Jag känner ochså mig kul ibland, men några gånger kan det bli så fel för den som startade tråden.

Om vi kommer överens om att spamma i spamtråden och inte annars, har vi löst ett problem då??

Skrutten skrev:
2564714 Att låsa spamtråden är det väl inte tal om? :va

Den tråden är ju faktiskt en av dom som fortfarande håller lite kvalité på spammet.
Övriga trådar som blivit nerlusade av dyngsnack är det värre med..

Vad gäller ålderskillnaderna här inne på forumet så är det ju det som gör det hela lite roligt. Annars hade det ju bara blivit en annan variant av Lunarstorm.

Nejdå, tänkte bara på vad som hänt under Överflödiga diskussioner. Vet inte om trådskaparen hade det i åtanke också för GBG-forumet?

:corn

fattar inte att ni orkar tjaffsa om dessa bilder, uppenbarligen vet ni inte allt, men utav det ni sett/vet.. ok :tummenupp

Rash skrev:
2564745 Nejdå, tänkte bara på vad som hänt under Överflödiga diskussioner. Vet inte om trådskaparen hade det i åtanke också för GBG-forumet?

Tror jag inte, det är väl en del av det göteborgska sättet att vara?! En spamtråd är väl mer eller mindre ett måste här.

Skrutten skrev:
2564773 Tror jag inte, det är väl en del av det göteborgska sättet att vara?! En spamtråd är väl mer eller mindre ett måste här.

Absolut men frågan är om vi inte ska ge Fabbe och rash & co en egen tråd att spamma...

Nu har jag skumläst de flesta trådarna på första sidan. Tycker inte att de ballar ur nämnvärt:confused:

Ballar de ur så är det väl oftast när frågan är besvarad. Kan herrarna peka på något mera exakt?
Fast det är klart, det är ju kul att få gnälla av sig också, ni har ju inte långt kvar till käpp och hatt:D :tummenupp ;)

Nu har jag sagt vad jag tycker och ska inte fortsätta skriva under denna tråd. Folk kan ju ta mig för att jag spammar;)

Aldrig att spamtråden ska stängas. Aldrig. Det händer inte.

Om spam ska stävjas tycker jag att man först och främst ska lära n00bsen vad det är som gäller, vilka kulturella (i forümets historia) saker som finns iochmed spam, varför spam är bra och framförallt vilket spam som är extra bra.

Men som nämnts i tråden finns det självfallet vissa saker som kan behandlas bort, totalt. Bildtråden, exempelvis.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu