Officiella Feelgood-traden!

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Har vart mycket nu om hur synd det ar om oss, och hur javligt vi har det. Dags att lysa upp hostmorkret lite med en "ma bra-trad"!!!
Kort o gott: beratta om nat jakligt bra och kul du har varit med om!

Jag vill ju forega med gott exempel, sa jag borjar val :)

Skulle ner till kusten med ett par polare och bo pa vandrarhem, festa och ha skoj over en helg. Vadret var helt perfekt, enda kruxet var att dom var lediga, men att jag sjalv jobbade hela fredagen fram till tre ungefar...
Detta gjorde att dom stack ner i forvag for att styra upp med rummen etc, och jag akte som en oljad blixt sa fort jag var klar.
I bilen ner satt jag o sjong med till bilstereon allt vad jag orkade och var kort sagt pa javligt bra humor!

Val nere till vandrarhemmet gick jag upp och halsade pa agaren av stallet, som berattade att mina polare hade stuckit ivag en svang for att ordna med batplats eller vad det var.

Fortsatte snacka skit med gubben ett tag, och halsade pa alla andra gaster som kom o gick i koket dar vi stod. En bars hamnade ganska omgaende i naven, och den smakade gudomligt :)

Kompisarna drojde, sa jag gick ut o satte mig pa terassen och borjade snacka med nagra grabbar som satt o spelade kort o drack bira. Trevliga prickar var det, och snart satt man dar med korten i handen o hade det finfint.

Sa dyker det upp tre tjejer. Tva av dom har jag val inget storre minne av, men den tredje...WOW! Flickorna kande visst grabbarna lite sen tidigare, men jag bara halsade lite snabbt, och tankte val att " ingen ide' att limma pa henne" , typ...men satt ju saklart o spanade in henne under spelets gang, och sahar i efterhand kanske det var sa att hon kikade lite hon med, haha!

Nagra timmar senare var festen i full gang, och vi hade hur trevligt som helst, stallet var rena rama getingboet av fina tjejer, olen smakade javligt bra, solen lyste annu varm o go, allt var helt enkelt perfekt!

Sitter i en fotolj ute pa terassen o skrattar, pratar o sjunger nar jag plotsligt far ett par mjuka hander pa axlarna. Dar kommer hon, den superfina tjejen fran innan, och sen, utan ett ord satter hon sej bara i mitt kna, ser mej i ogonen och borjar sjunga med i nan Lars Winnerbacklat hur fint som helst...

Det var borjan pa en MYCKET lyckad helg, och en san dar dag som gor att det ar GOTT ATT LEVA :hihi

Kom igen nu, sprid lite solsken kamrater!

Bra initiativ!
Det behövs lite solsken nu i höstmörkret! Låter som en kanonresa, själv sitter jag hemma ensam. Min kära sambo har praktik ca 6 mil från där vi bor, så hon kommer hem sisådär 2 dar/vecka..... :(

Men men nu kan jag träna o tävla hur mycket jag vill (det gör jag annars också) utan att ha dåligt samvete. Det fina är..... det går "ganska" bra också!:hoppa

En och annan bira på kvällarna kan det bli med klasspolarna med......:öl

Se så! Sprid lite silsken nu för bövelen! :4skrika

//gräsänkling spenk

Aah lägg av, nu ska du inte skryta med att du fick ett #### :4skrika :hihi

Idag har det varit en kanon dag i kalla Luleå! Jag tankade polarens bil och sen åkte vi runt halva stan och sladdade tills vi var yra i huvudet. Sen sprang vi in på ICA maxi coh skulle köpa mat, å vad såg vi: ping-pong set med nät o alt för 39kr!! (mini pingpong)
:banana Bjöd hem massa folk och spelade turnering på soffbordet tills vinnaren korades.
Förbannat vad kul man kan ha med små pingpong rack och ett knippe vänner i vintermörkret!
:tummenupp och var glad!

Aaaaah... igår spelade jag poker till midnatt med ett par kompisar. Det var riiiktigt nice.
Vann ett par riktigt fina drag.. och förlorade oerhört värdigt. Gick all in på par i 5-or, och kompisen hade par i damer. :näsblod

Jag mår skitbra idag!!! :banana
Va längesen jag kände mig såhär pigg... Halsen känns nästan ingenting längre. Jag e mycket piggare. Humöret e på topp. Och solen skiner! Yeah!!!
Känns som att mitt självförtroende e på väg upp igen. Och efter allt mörker ser jag äntligen ljus...
Nu ska jag njuta lite av det fina vädret!

Ha en underbart skön dag alla! :pannkyss :pannkyss

// Lena

Jag vetefan va det är. Har mått konstant bra i typ tre månader nu! :)

Inte alltför vanligt. O högskoleprovet gick bra som fan, (tror jag), inga brudar som ställer till det, lugnt o skönt på dagarna, står en Husaberg i garaget, får snart ny stereo, snart jul. Jepp. Man har det jävla bra helt enkelt. :tummenupp

Bra initiativ förresten!

Road trip med några polare i lördags.

Började kl 12 i ängelholm med en öl hoss polarn, sen kom killen med bilen o hämta upp oss..

Drog ner till helsingborg och tog färjan till helsingör, fyllde på med några plattor norrlands guld.

Sen körde vi lite genom danmark, krökade som satan i bilen.
Blev bra packade och hadde lite trevlig allsång i bilen till allmöjlig musik...

Efter ett par timmar kom vi till köpenhamn, där vi käkade lite mat o kolla runt lite....maten och den friska luften resulterade i att vi nyktra till...

Men vi gick tillbaks till bilen, köpte med oss en vodka o började supa igen...

Han bli några grogg o öl innan vi hittade till bron....sen därefter åkte vi till några tjejer nånstans utanför malmö och festade med dem ett par timmar.

jo och sen vid elva tiden åkte vi tillbaks mot ängelholm och där försvinner det mesta av minnet tills söndag morgon.

En av de bästa dagarna jag varit med om =)

Känner att humöret nästan är på topp här med!..
Även fast det är mycket i skolan med matte, fysik och teknik.
Men ändå känns det jävligt bra idag iaf.
Kanske är det för att imorgon så ska jag hämta resten av alla delar till hojen. Känns riktigt bra det att äntligen få ordning på åbäket :)

Ha det gött och lev väl därute!

//Jaxo

Mikael Cagiva skrev:
Gessles nya singel är iaf bara halvskit.
Har inte hort den tror jag...en annan sak att verkligen gladja sig at ar att varldens garanterat samsta artist Erik Gadd inte kommit med nan ny dynga pa jattelange :) vilket ju bara det hojer humoret nagra snapp! Man vagar nastan inte hoppas, men han kanske har insett hur ofantligt talanglos han ar, och helt enkelt lagt ner "karriaren" ..?

Life is good!

Jag mår piss för ja ska ha geografi-prov imon, fasst jag har lyckats bli medlem på swebits idag med så de är jag jätteglad för:banana

Glaaaad

Ja vad bra med en Feelgood trad :banana . Tankte borja salja Prozac har pa SH om det inte blev lite battre stamning.

Lena, fan vad skont att hora !! Underhall den kanslan nu :tummenupp.

Det ar pa nage vis lattare att fokusera pa all skit sa har ars nar det e morkt o kallt o hojlost. Men vi har ju varann :pannkyss
Puss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...