Japp, sådär lite drygt en månad efter vurpan så är hojen då reparerad och påställd igen![]()
Någon som ska ut o åka i helgen?
Kommer att dra ut en sväng under kvällen.La in ett inlägg under Uppsala Motarder om körning i kväll.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, sådär lite drygt en månad efter vurpan så är hojen då reparerad och påställd igen![]()
Någon som ska ut o åka i helgen?
Kom precis hem efter en liten runda. Riktigt gött väder idag, må jag säga.
Nån som ska ut imorrn?
Låter soft.
Ska vi säga pumpen kl 16 kanske?
Jag är redo att köra igen...
Tja!
Bangar nog rörken idag....
Men imorn tänkte jag dra ner mot Haninge för att besöka däckshopen och byta däck. Samtidigt som detta tänkte jag även dra en repa eller två på den legendariska "bulten".
Någon som är sugen på att hänga med??
Planerad avfärd runt 13-14.
/paco
morecore skrev:Du var inte nere och vände i Sigtuna igår söndag? Kom en blå R6a med nått svart/grått skinnställ. Va lik dig på din avatar.
Jepp, det va jag i Sigtuna, runt 19.30 tiden. Tror jag såg dig glida in precis när jag åkte.
Ganska skön väg, gamla Stockholmsvägen faktiskt. Tycker dock att det är svårt att hitta schyssta vägar här![]()
morecore skrev:Jag bor på luthagen så jag har nära tii småvägar norrut, om du kör förbi Librobäck, där bilprovningen är, utåt där är det bara att svänga V eller H så hittar du nårra schyssta!
255:an? Den svänger ju knappt.Ganska skön väg, gamla Stockholmsvägen faktiskt. Tycker dock att det är svårt att hitta schyssta vägar här![]()
Om ni var ute idag så hoppas jag att alla klarade kortet... MYCKET farbröder har jag iaktagit ikväll!
Jag bor på luthagen så jag har nära tii småvägar norrut, om du kör förbi Librobäck, där bilprovningen är, utåt där är det bara att svänga V eller H så hittar du nårra schyssta!
Hade
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT