Officiella 19:00 Åka-tråden!

Ni har det bra i inlandet.
Här i kusten har det varit 2-4 grader å dimma hela j***a dan.

Tjena! Kul som fan igår, är jävligt sugen på att åka idag med men tyvärr måste jag jobba över sent. Och i vanliga fall kommer jag aldrig iväg innan 17.00.

Ha så kul!

Vart var det du hade beställt dina stövlar? Var det Tyskland? vart det mkt billigare än här hemma, vad gick frakten på? tog det lång tid? Det var Alpinestars Supertech R va?

Jepp Supertech R. Beställde från Fc-moto.de och stövel+frakt gick på 2600 typ. Hade stövlarna tre dagar efter jag beställde dom men det är inte alltid det går så fort. Ibland kan det tydligen ta flera veckor.

Blir det tullavgift o grejer som läggs på med? Fanns ju endel kul på den sidan..

Torsdag!

Någon som är på? Gärna lite tidigare typ vid 17, så man hinner dansa disco!

Hur gick waxholmstrippen??

Hmm 17 blir tight, måste ju hinna till bord + byttan på stocken vid 19 ;)

Hur gick waxholmstrippen??

Hmm 17 blir tight, måste ju hinna till bord + byttan på stocken vid 19 ;)

Jodå den vart trevlig, tog oss bort till bogesundsvägen vilket är en riktigt trevlig liten sträcka, tyvärr fick turen ett litet abrupt slut men alla kom hem nästan helskinnade... Idag blir det nog ingen åkning, jobbar på stocken så ni som ska ut kom förbi baren så ses vi där. :tummenupp

Fredag någon som ska ut? jag är sjukt sugen på att ta tag i bakhjuls körningen nu. Måste lära mig, vet ni några bra vägar att öva på?

hmmm, verkar som jag måste riva lite i eftermiddag. fräste och läckte som faen när jag parkerade på eko idag,antagligen en kylarslang.....Således räkna inte med mig idag...

Lite off-topic kanske, ber om ursäkt för det, men har ni tips på platser i Uppsalatrakten med lite större asfaltsyta där man kan ta någon för att träna manövrering?

Jag övningskör med tjejen och söker nån plats att ställa upp manöverbana och träna lite teknik... De har ju bommat för på bilprovningen på Librobäck. :huvet

Lite off-topic kanske, ber om ursäkt för det, men har ni tips på platser i Uppsalatrakten med lite större asfaltsyta där man kan ta någon för att träna manövrering?

Jag övningskör med tjejen och söker nån plats att ställa upp manöverbana och träna lite teknik... De har ju bommat för på bilprovningen på Librobäck. :huvet

Det finns ju stora parkeringsplatser vid tex Ikea eller Biltema...o Persons Tunga Fordon ute vid Viktoriabrandstationen, där förövrigt Avrostningskursen hålls nästa lördag.
Nått av ställena borde fungera....

Mr Moody har ju helt rätt... Perssons tunga är ett bra ställe på helger, bara gruset är borta.. Sen finns det ju även en bilprovning i boländerna med en skaplig yta.

Ang bilprovningen i libro så är det ju ingen större svårighet o ta sig in där med en mc, bommarna gäller nog mest för bilar, ville dom hålla mc ute så hade dom nog satt staket runt om..

Lycka te..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...