Officiella 19:00 Åka-tråden!

Jag har en fundering... Ska vi ändra till EN dag i veckan? Som det är nu så verkar det inte bli så ofta... T.ex onsdagar 19:00 stående?

Jag kan tänka mig ta en sväng ikväll då det är nice väder... någon annan som lust att haka på?:yoparty

Tänkte ge mig ut jag också. 19 vid pumpen låter bra. Fulltankade och redo.

// Wip

Jag tänkte ta en liten bussväng idag. Åker ner till Pumpen vid 19 och kollar om någon vill hänga på.

Blir inte en jättelång tur så man hinner hem till festen också ;)

imorgon blir det en sväng till Sigtuna nånsom vill hänga på samling vid pumpen KOMIGEN NUUUUUU massa hojar vore kul !!!!!!!!! kanske sista fina kvällen ju !!!!!!!! 1830 !!!!!!!!!!!

Låter kul, har precis kört in hojen så den behöver rastas....(hoppas man hinner bara)

Tordagstouring med ÖAMCK idag. Tänkte haka på. Hoppas fler kan komma.
Samling vid pumpen för avfärd kl.18.00!

det vore ju kul om det nån kväll kom ner några till pumpen, så det blir ett gäng som åker lite, just nu så är det inte så många som åker verkar det som :( tråkigt.. 19.00 vid pumpen alla dagar om det är hyfsat väder// mange

väkommen mange!

Jag står vid pumpen på onsdag 1900. Who´s with me???? :yoparty

Flyttade till Uppsala i tisdags och fick hit hojen imorse. Är det åka varje kväll eller är det bäst att höra av sig här först. Eller är det helt enkelt för kallt att åka?

För kallt är det först när dubben spricker av kylan. :)

Jag tror det är en god idé att kolla/säga till här innan.

Nu verkar det vara lite aktivitet här inne igen, blir en sväng i kväll fast det är skit väder, tänkte en sväng förbi plantagen där alla race snubbar är, är det nån som är sugen på en sväng i veckan pma lr nått

Jag är på mitt i veckan, typ onsdag efter skola/jobb. Vore kul om Johan tog med sig kameran oxå :) Så hör med era polare så vi blir ett par stycken denna gång!!

/Robin

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...