Officiella 19:00 Åka-tråden!

Nån som ska ut och köra i kväll. Är själv sugen på det men det skulle vara kul om det blev ett gäng, några fler?

hade hägt med om jag hade vetat kom precis hem,nu är det bira kvinnor och sång som gäller! skål

Någon idag, eller imorgon under dagen?

Hallå, någon som vill köra idag, eller kanske ännu bättre imorgon (då jag antar att flertalet på forumet kan va lite slitna idag)

Jag åker ner på stan så får vi se vad det blir idag lördag. Ska träffa en kompis vid 15:00 men efter det så kan jag börna.
Om ngn vill kan ni ju messa mig på 0702-668466

Mvh Daniel

3035939 Nu blir jag förvirrad :confused: Är det ktmjacke som har bytt namn?
Nopes. Såvida jag inte är nån spontan parallellreinkarnation... :D

Såg just att vi har samma avatar... :gnissla

Jag klantade till det från Rörken för nån vecka sen och torskade på Vaksalagatan i höjd med Gränby. 85km/h och inget hojåka på ett tag. :huvet

Fredag

Nån som vill ut och åka ikväll? (om det inte börjar regna som dom påstår att det ska göra..)

19.00 vid pumpen? Jag är flexibel om tiden inte passar.

Skriv i tråden om det är någon som ska med, jag ids inte åka ner till pumpen i onödan.

/Sara

Nån som vill ut och åka ikväll? (om det inte börjar regna som dom påstår att det ska göra..)

19.00 vid pumpen? Jag är flexibel om tiden inte passar.

Skriv i tråden om det är någon som ska med, jag ids inte åka ner till pumpen i onödan.

/Sara

Jag hade tänkt att åka till Tuvängen ikväll & köra, men det verkar bli regn där nere.
Så en kvällstur runt Uppsala vara toppen, jag känner ju ff inte vägarna här runt omkring då jag mest åkt med Sthlmsfolk.

// Ullis

Ok, vi ses vid pumpen kl 19. :tummenupp

Hoppas det kommer några fler och nån som kan några roliga vägar :)

(du kan vara lugn Ullis, jag är iallafall infödd så jag ska nog kunna lotsa runt oss om det inte kommer någon riktig tourguide)

Jag hade tänkt att åka till Tuvängen ikväll & köra, men det verkar bli regn där nere.
Så en kvällstur runt Uppsala vara toppen, jag känner ju ff inte vägarna här runt omkring då jag mest åkt med Sthlmsfolk.

// Ullis

Superbra vägval idag, all heder till damerna!

Tack för en trevlig tur idag!
Var kanon nice! Hmm... nu skall man ju bara försöka klura ut vart vi var o snurrade :jisses, följde ju mest strömmen... Hoppas jag inte störde er mulna sommarnjutning med min skramlande inte så högljudda moppe :hojsmilie!
Det får bli mer turer!
Sköt om er till nästa gång!!

/Niklas

Tack för en trevlig tur idag!
Var kanon nice! Hmm... nu skall man ju bara försöka klura ut vart vi var o

Haha, ja du och Ullis hade ju inte mycket koll ni var ju lost redan efter Knivsta :D

Vi åkte ut väg 288 och svängde av mot Norrhällby sen - Gråmunkehöga - Bärby - Lagga - Knivsta - Odensala - Husby - Arlanda - Halmsjön - Krogsta - Husby-Långhundra kyrka - Östuna - Linnés Hammarby

Ungefär.. Tack själv för trevligt sällskap!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman