Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?
Tänk på att Linnéfirandet verkar göra att vårt kära "pumpen" blir svårtillgängligt.Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?
Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?
AJ fan! bra ställe i närheten då? vid centralen eller?Jag hinner till 19.00, men vart träffas? Fyristorg avstängt..![]()
Jag åker från jobbet nu ska tanka och ta en korv, kolllar vid centralen kl 19.00AJ fan! bra ställe i närheten då? vid centralen eller?
Hoppas ni andra fick det bra också.
Det gick ännu fortare på hemvägenShooo!Blev en kortistur ville hem till champions League...
åkte småvägerna runt Sigtuna, med sand och grus...
Ska följa ditt råd och åka Österut nästa gång...
Men det var kul ändå, vi var 5 st tror jag.. En kille på en taiwan 4-hjuling, men han åkte hem ddå den inte hängde med så bra...
Det gick ännu fortare på hemvägendet luktade bränt om motarderna när vi kom tillbaka till Uppsala.
![]()
Jo det kan man säga......F--n vad ni åkte....Trodde ett tag att Stockholmarna letat sig hit![]()
var det du med ryggsäcken som jag körde om ?? åkte själv en vit r6
vart tog motardena vägen stod och vänta men ingen komm så jag åkte hem men tack ska ni ha för en fin lite tur...
mvh Denny
Tänkte ta en sväng imorgon på dan om vädret håller i sig. Nån som e intresserad, kl 13:00 vid pumpen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |