Officiella 19:00 Åka-tråden!

Nån som vill me ut o visa lite roliga vägar runt Uppsala trakten nån kväll här i veckan??? (om vädret håller i sig dvs). Har mest kört Sigtuna o tillbaks över Onslunda samt bakvägen till Björklinge, Vattholma o Funbo.

Jag hakar gärna på för lite kvällskörning. Hojta till när det blir av :yoparty

Sen hoppas jag att det kommer fler rettor denna gång, så man slipper vara ensam och trackad för det :tummenupp

Tänkte ta en lite sväng idag på eftermiddagen...någon som vill haka på?

Jag är sugen på en sväng till kvällen. Hinner inte tidigare. Kan vara vid pumpen någon gång mellan 18:30-19. Ska ju bli fint väder idag på em/kväll. Imorgon och på lördag ska det bli sämre.

Några fler intresserade? :)

Jag är sugen på en sväng till kvällen. Hinner inte tidigare. Kan vara vid pumpen någon gång mellan 18:30-19. Ska ju bli fint väder idag på em/kväll. Imorgon och på lördag ska det bli sämre.

Några fler intresserade? :)

Hade gärna varit på, det var trevligt sist.
Tyvärr har man dragit på sig körförbud pga taskig framförhållning gällande besiktningstid och att de flesta drive-in ställen för hoj har stängt.

Så man får snällt vänta tills på måndag med åkat.

Ska vi försöka få igång lite kvällkörning igen på vardagskvällarna? :)
T. ex onsdagskvällar med reservdag om vädret inte håller? Vad säger ni om det?

Bra idé! Kan ju förslagsvis avslutas med en fläsksemla nånstans också..

Ska vi försöka få igång lite kvällkörning igen på vardagskvällarna? :)
T. ex onsdagskvällar med reservdag om vädret inte håller? Vad säger ni om det?

Som tanken är med tråden så är det alltså körning ALLA vardagar utom måndag med avfärd 19:00! Enda gången man behöver skriva här är OM man ändrar tid eller något annat avikande, annars ska det bara vara för samtliga att åka ner till 18:50 tiden , vet alla det så kommer detta att bli "självgående"!

Absolut dags att dra igång igen!!:yoparty

åker folk något

var vid pumpen tror jag i går men ingen där är jag på rätt ställe vid kannalen det finns en nergång brevid en gammal järn pump rätt över e det en parkering och brevid en glass bar ???

var vid pumpen tror jag i går men ingen där är jag på rätt ställe vid kannalen det finns en nergång brevid en gammal järn pump rätt över e det en parkering och brevid en glass bar ???

Ja det ligger precis intill fyrisån, på samma sida som glassbaren. det finns även en mcparkering där, prcis brevid pumpen...

Ska bli fint väder imorgon har det sagts. Tänkte ta en tur i dag söndag, nån som vill med på en dagstur. 1900 e lite sent, börjar skymma o bli kallt. Tänkte mer på dagen, nån gång mellan 12-1400, vet e fan vart eftersom varenda rolig väg verkar fullständigt nergrusad. Kom dit om ni känner för de, skriver in lite senare mer exakt tid, beror på hur morgonpigg jag är.
Nytt effektsystem o stålomspunna bromsslangar idag...shit vilket härligt ljud o bet, känns som en helt ny hoj...flumigt.

E vid pumpen kl 1300 om nån vill med...

Vi blev inte så många men mycket trevligt ändå, gratis fika hos morsan dessutom...de e ju alltid nice.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman