officiell tourist trophy tråd

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
ja.. har ni lirat än?

jag tycker de e skitkul iaf.. kanske skulle dra igång en tävling igen.. (fast inte på nurnberg ring tack.. för med hoj så va de lite svårkört :D

EDIT:
här kan ni lägga upp bilder etc från TT
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=126985

å berätta för mig hur ni får in bilderna i datorn

Last edited:
heimdal skrev:
2342310 ja.. har ni lirat än?

jag tycker de e skitkul iaf.. kanske skulle dra igång en tävling igen.. (fast inte på nurnberg ring tack.. för med hoj så va de lite svårkört :D

Nee, har inte fått tummen ur och köpt spelet. Känns som att det är för likt Gran turismo vilket gör att jag kommer tröttna ganska fort. Har du nåt tips? Värt att köpa?

jag har det kul att wheela!!

tråkigt att man inte kan trimma..... måste köra seriöst:huvet

Rasorblade skrev:
2342476 Den här tråden finns ju......vill ni att jag flyttar den hit!?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=126985

men den ligger ju under filmer å bilder..

här kan man ju dela med sig av körtips :)

btw.. hur får man foton från TT till datorn? å kan man fota själv eller väljer PS2an bara ut bilderna?

Pinky skrev:
2342393 Nee, har inte fått tummen ur och köpt spelet. Känns som att det är för likt Gran turismo vilket gör att jag kommer tröttna ganska fort. Har du nåt tips? Värt att köpa?

värt att köpa vet ja inte.. men de e kul änsålänge.. verkar mest vara GT banor.. men jag har för mig att nån motoGPbana skymtade förbi på ett av licenstesten

Last edited:
heimdal skrev:
2342488 men den ligger ju under filmer å bilder..

här kan man ju dela med sig av körtips :)

btw.. hur får man foton från TT till datorn? å kan man fota själv eller väljer PS2an bara ut bilderna?

värt att köpa vet ja inte.. men de e kul änsålänge.. verkar mest vara GT banor.. men jag har för mig att nån motoGPbana skymtade förbi på ett av licenstesten

Jag kan flytta hel den hit och sammanfoga dessa två trådar!:tummenupp

arghh,, de betyder att ja måste läsa alla 250 inlägg :(

man skulle ju kunna länka till den i första inlägget.. å hänvisa att stajlingbilder läggs där ?

nu ska ja fortsätta späla

heimdal skrev:
2342496 arghh,, de betyder att ja måste läsa alla 250 inlägg :(

man skulle ju kunna länka till den i första inlägget.. å hänvisa att stajlingbilder läggs där ?

nu ska ja fortsätta späla

Det får du fixa själv....kan bara mixtra från film-tråden hit

Nej, sammafoga inte tradarna tack. Vi kan diskutera spelet har samt halla tidstavlingar och ha foton i den andra (min trad).

Far jag foresla som forsta tavling - snabbaste varvet pa Deep Forest? Valfri hoj, och installningar. Inga speciella regler egentligen, bara att brassa pa. Enda kravet ar att man ska kunna bevisa sin tid genom att lagga upp reprisen (kan forklara hur man gar till vaga senare ifall det behovs). Alla behover naturligvis inte lagga upp repris pa sitt basta varv, utan det racker nog med att dom tre snabbaste lagger upp sina repriser.

Min basta tids hittils ar 1.19.9XX-nanting. Ska inte vara sarskilt svar att sla. Lycka till.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg