officiell Sporhoj.com hälsning?

Sporthoj.com's hälsning....

• Antal röstningar
    0
Ser ni en röd 1000rr som vinglandes försöker spanka sej i röven, göra honnär, tummen upp och evilsign så behöver ni ju inte fundera på vilket forum som har skadat honom..... :tomten

Poll uppe

Sorry att man var lite seg med att lägga upp en poll.
har inte suttit så mkt vid datorn de senaste dagarna, vart ute o kört hoj ju:tungan
men men om ni har fler förslag så säg till. Sen kan man ju lägga upp bilder/film på förslagen om man vill:D

Hmmm tror ni nån blir förnärmad om man föreslår "the shocker"?? :D

Det finns säkert fler som jag här som läst hälsnings-insändaren i senaste MC-folket. Där förklaras att hälsningen ursrungligen betydde 'vägen polisfri' så långt jag åkt, när man möter en annan mc. Detta var en nyhet för mig trots att jag kört hoj i 15 år.

Jag kommer att fortsätta hälsa på de jag möter men om jag passerat de blå och möter en hojbroder (eller syster) så blir hälsningen istället en klar och tydlig 'dämpa farten' vinkning. Höja och sänka öppen hand, handflatan nedåt, och sen hoppas att mötande förstår.
Om fler tycker att detta är en bra idé så kanske vi kan rädda nåt körkort, framförallt om vi lyckas sprida beteendet.

K-Man skrev:
2432853 Det finns säkert fler som jag här som läst hälsnings-insändaren i senaste MC-folket. Där förklaras att hälsningen ursrungligen betydde 'vägen polisfri' så långt jag åkt, när man möter en annan mc. Detta var en nyhet för mig trots att jag kört hoj i 15 år.

Jag kommer att fortsätta hälsa på de jag möter men om jag passerat de blå och möter en hojbroder (eller syster) så blir hälsningen istället en klar och tydlig 'dämpa farten' vinkning. Höja och sänka öppen hand, handflatan nedåt, och sen hoppas att mötande förstår.
Om fler tycker att detta är en bra idé så kanske vi kan rädda nåt körkort, framförallt om vi lyckas sprida beteendet.

låter som en bra idé.

kom igen och rösta på nu:tummenupp

Kawasaki/Nils skrev:
2426108 Varför inte en mycket liten vimpel som fästs på kopplingsviren..... :)

Men hur fungerar det då för oss stackare som har hyudralisk koppling och därmed ingen wire att fästa vimpeln i? :tungan

Röstade själv för honören.

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...