officiell Sporhoj.com hälsning?

Sporthoj.com's hälsning....

• Antal röstningar
    0

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Hej inte hängt här så länge så jag kanske har missat det, men finns det en officiell sporthoj.com hälsning?
Vore lite skoj om alla som hänger på sporthoj.com alltid gjorde samma hälsning till mötande motorcyklister. Då skulle man också se om man mötte en sporthoj.com broder/syster :D

Så skulle det kunna vara en lite ovanligare hälsning som inte ngn utanför sporthoj.com använder.

Så kom med förslag.
tex så skulle man kunna höja handen upp mot hjälmen så det skulle likna lite som en honör, sätta vänsterhanden på rutan.....äh kom med ideer nu :rolleyes:

höja handen mot hjälmen är en bra idé tycker jag. Eller varför inte tummen upp väligt enkelt för man brukar hälsa med hela handen i vanliga fall.:tummenupp

AndreasNo skrev:
2422483 upp me röven o spanka sig själv.. kan bli roligt provocerande mot dem som inte är SHare :D..
haha kanske skulle bli lite jobbigt i längden att behöva ställa sig upp helatiden:D haha nya trenden, alla motorcyklister spankar sig i röva helatiden:tummenupp :D

AndreasNo skrev:
2422483 upp me röven o spanka sig själv.. kan bli roligt provocerande mot dem som inte är SHare :D..

va fan va likasinnade idioter vi måste vara här inne, upp me röven & moona var det andra jag tänkte på :hihi

det första var den härliga hälsningen som innefattar lite fingerfärdighet, kom dock på att det var den officiella hälsning till alla damer längs gatan :tuttar

jimbo_p skrev:
2422515 haha kanske skulle bli lite jobbigt i längden att behöva ställa sig upp helatiden:D haha nya trenden, alla motorcyklister spankar sig i röva helatiden:tummenupp :D

äsch då!..

granath_ skrev:
2422531 va fan va likasinnade idioter vi måste vara här inne, upp me röven & moona var det andra jag tänkte på :hihi

det första var den härliga hälsningen som innefattar lite fingerfärdighet, kom dock på att det var den officiella hälsning till alla damer längs gatan :tuttar

hehe..

Last edited:
Vi måste ju kunna enas om nått!
För egen del förespråkar jag något som är enkelt och går snabbt att göra, tex "evilsign" eller "honnören".
Att spanka sig själv (eller nån annan) verkar lite jobbigt å hinna med*

*i 250km/h

Håller med.. det vore sköj om det fanns en officiell hälsning..

Hakar på med evil alternativt honnör.... Tummen upp annars?:tummenupp

En poll kanske? Majoriteten vinner och en sticky kan läggas in med tydliga instruktioner hur hälsningen ser ut :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025