Offeciela "Jag har mest oflytt i världen" Tråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja jag kan väl börja med att konstatera att någon högre makt inte vill att jag ska ha körkort.

För att ta ett urval så har körskolan glömt bort mig, deras hoj har skurigt, vv har dragit in uppkörningar, körskolan har blåst mig. Hojens bromsar slutar ta i en kurva som jag iof redan hade för hög fart i men att fram bromsen sluta ta gjorde det inte bättre. bromsen har även pajat på uppkörning så hela jag dränktes i bromsvätska. Den har ramlat från stödet två gånger. En kolvring har troligen gått åt helvete när jag va ute och körde.

Skolan går åt helvete inte för att det är svårt utan för att det är så jäv-la tråkigt. Och varför ska jag bli elektriker anyway? Hur jäv-la kull är det att koppla rött med rött och blått med blått hela livet?Dessutom är jag färgblind Sen att jag läser fysik a,b och matte a.b.c.d.e samt kemi gör ju att det känns ännu nödvändigare.
Jag har tappat bort skåpsnyckeln och skolan orkar inte leta upp en ny "har du klarat dig 3 veckor klarar du en till" så jag kommer få ig i både engelska och svenska för att jag inte kommer åt mina böcker.

Mitt sommarjobb har inte hört av sig med arbetstiderna (det va 2 veckor sen han skulle ringa..)

Päronen är jobbigare än någonsin. Farsan skriker på en och förklarar hur jäv-la oduglig man är ca 30 gånger om dagen och morsan behandlar en som en två åring.

Farsan har till och med lyckats skrämma bort den senast bruden man hade på g.. lagom kul att aldrig kunna ta hem bruden till sig.

Min närmaste granne är en polis som ser rakt in i garaget och som såg när jag tänkte köra idag så jag kommer garanterat få skit nästa gång jag övningskör.

Båt jävelen har en ovanlig rigg längd så ingen motor passar på den och lacken är extremt flammig så den går inte att sälja heller.

Polarna sitter bara hemma med sina flickvänner eller är på internaten.

Min dator är ännu segare efter att jag formatera den och självfallet funkar inte säkerhets kopiorna.

Jag önskar nästan att jag bodde i Skåne igen men den skolan sög ännu mer. Eller vad sägs om att på slut provet i el lära a fick 1 godkänt, 3 g- och resten ig av 16 stycken.. Själv hade man självklart 0,5 p från g-

Jag har varit konstant förkyld det senaste 8 månaderna. Är alltid trött hur mycket jag än sover.

Allt jag bryr mig om går åt helvete. Så jag orkar inte bry mig längre. Vill verkligen inte göra nånting. Möjligen sälja allt jag har och flytta långt åt helvete bort där jag har råd att bo tills jag kan ta ett jobb.

Had tänkt att alla lägger upp sin anledning till att dom är mest oturs förföljda sen fixar jag en poll om det så röstar vi.

Och varför ska jag bli elektriker anyway? Hur jäv-la kull är det att koppla rött med rött och blått med blått hela livet?Dessutom är jag färgblind

^^ quote :rofl

Säger som Fabron, ta tag i det istället för att gnälla. Eller väntar du på att "samhället" ska ta hand om dig? Man får inget gratis, jag har jobbat hårt som fan för att komma dit jag är idag. O det har inte varit så roligt alla gånger heller.

Thermal skrev:
2175218 Säger som Fabron, ta tag i det istället för att gnälla. Eller väntar du på att "samhället" ska ta hand om dig? Man får inget gratis, jag har jobbat hårt som fan för att komma dit jag är idag. O det har inte varit så roligt alla gånger heller.
Nej jag väntar inte på sammhället. Vad skulle det kunna göra? Tror ni missade menningen med tråden men skitsamma.

Nej man får ingenting grattis, men det kvittar vad jag gör så går det verkligen åt helvete Jag la ner 5 timmar på en svenska uppsats så att den är klar 2 veckor innan inlämnings datumet. Vad händer? jo jag tappar bort nyckeln så att jag inte kan lämna in den i tid. Eller min uppkörning där skiten börjar spruta bromsvätska på mig från en plugg som ingen förstår funktionen av. Det är bara så jävla typiskt!

Men ja jag borde rycka upp mig jag vet.

Fyfan va jag känner mig patetisk har fan inget bättre för mig än att sitta vid datorn på en freda kväll. ne nu går jag och sover.

Kan någon ta bort den här tråden?

Bara tänka så här: När du känner att du har nått botten och allt är skit, då VET du att det finns alltid nån annan stackars sate som ligger under dig.
När jag har varit deppig så brukar det alltid uppmuntra litegrann.
Och när du verkligen är nere, släpp allt du har och bara gå iväg och sätt dig och rensa tankarna. Skit i allt om det så bara är en timme. Efter det har du krafter att börja om på nytt.
Och du, du måste skaffa delmål här i livet, spelar ingen roll om de bara ligger en vecka fram i tiden. När du klarar ett så känns det riktigt bra. Men planera inte omöjligt i början, starta snäll och öka trycket på dig själv. Var inte för hård mot dig när du misslyckas bara, starta om och glöm resten.
Jag lovar att det kommer kännas bättre :tummenupp

Du, det är lugnt. Vi har alla mindre bra perioder här i livet. Och en fördel med att allt är skit är att det finns utrymme för förbättring. :pannkyss

Hur har du blivit blåst av trafikskolan? Om de är anslutna till STR så kanske det kan vara ett fall för STRs Reklamationsnämnd.

prulle skrev:
Jag har varit konstant förkyld det senaste 8 månaderna. Är alltid trött hur mycket jag än sover.
Du är väl allergisk mot något förmodligen. Kolla upp.

Annars var det ett jäkla gnäll, stanna kvar i skolan och lär dig stava.
:tummenupp

Sånt är livet,min herre!
Finns knappt en enda nu levande människa som inte haft det för jävligt ibland!
Själv skulle jag kunna fylla hela servern med saker som hänt,både självförvållat och inte.
Ngr exempel den senaste tiden:
Csn skickar räkning på 19000kr,ska betalas typ...NU!Åker på årets monsterförkylning som slår ut mig en vecka,halkar naturligtvis efter med pluggandet, sen allergichock vilket gör att jag blir liggande själv i en iskall kåk mitt i Sthlm,missar naturligvis mina lektioner som gör att jag får en massa restuppgifter som jag INTE har tid med.
Bilen blir spetsad på avgassystemet,kommer varken fram eller tillbaka.Ligger i finkläderna med en liten fruktkniv som jag till slut lyckas skära bort upphängingsgummit med.

Sen ballar min bärbara dator ut,precis hinner rädda alla skoljobb,hämtar min gamla ur förrådet,slår igång den men går en stund så ballar även den ur!Sitter uppe hela natten och försöker göra klart så gott det går till föreläsningen som vi hade igår.
Vågar inte dejta längre pga.att antingen tycker bruttorna jag är en mupp för att man inte genast vill dra över dom och skaffa små vrålapor, eller helt enkelt bara för att man hellre sitter och lyssnar på Slayer än att köra spinning 12ggr i veckan.....
Och sist men inte minst....sålde hojen för ett par dagar sen!
Är det dags för återvinningen?
Aldrig i livet!!!
Upp på spåret igen och kör så det ryker!
Efter regn kommer sol!! :yoparty :yoparty
Vem vet...imorgon kan det just vara DIN dag......

Last edited:
prulle skrev:
2175147 Skolan går åt helvete inte för att det är svårt utan för att det är så jäv-la tråkigt. Och varför ska jag bli elektriker anyway? Hur jäv-la kull är det att koppla rött med rött och blått med blått hela livet?Dessutom är jag färgblind .

Har hört att man känar bra som fan som elektriker å så kan man fixa massa "extra" jobb. massa extra pengar till hojåka :yoparty

War-psycho skrev:
2175515 Nej föffan... Den här tråden ska vi nog hålla liv i. :corn
Jag är räddd för det men jag tänker inte göra det, ha det så trevligt och tack för tipsen.

Välj bort några krurser då, klipp upp skåpet och lämna in uppsatsen.

Efter regn kommer solsken.

Jag blev också kuggad för lätt mc. Fick vänta 7/6-18/8 hela sommaren gick bort. Men jag överlevde ändå, kolla framåt och se det positiva
:tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...