off topic, ; Nostalgiskt med tuben

Anita och televinken för bövelen!!! :fakta Lördagarna var spikade framför tv:n, i hopp om en kort stund med Hacke Hackspett...och var det inte lite Gråben och Hjulben med på Godmorgon Sverige?

...det var tider det, vi sjuttiotalister är fanimig bäst!

/J

Anita och televinken för bövelen!!! :fakta Lördagarna var spikade framför tv:n, i hopp om en kort stund med Hacke Hackspett...och var det inte lite Gråben och Hjulben med på Godmorgon Sverige?

...det var tider det, vi sjuttiotalister är fanimig bäst!

/J

Drutten och Jena FTW!
Trazan och Banarne!
Och det är fanimej skamligt att ingen nämnt Fem myror än! :gnissla

John blund ? Någon som fått sömnpulver i ögonen av den lille gynnaren?

Tull-Tull, nu jagar vi herr Skumberg

Jo föffan, men man fick mardrömmar av Lennart Svahn, läskig gubbe :D

Staffan Westerberg säger jag bara....hua!!!DEn snubben pajade många 60-70tallister!! Jag får fortfarande kalla kårar när nån säger put,put,put eller syster yster:D

Staffan Westerberg säger jag bara....hua!!!DEn snubben pajade många 60-70tallister!! Jag får fortfarande kalla kårar när nån säger put,put,put eller syster yster:D

Ja har försökt å hänvisa till taskig barndom, cement i sandlådan, blå brandbil fastspikad i taket å Staffan Westerberg då jag torskat på hoj förr i tiden... De va inga giltiga ursäker enligt gällande trafikstadgar :näsblod

put, put, put, put..... :glömdet

Ja har försökt å hänvisa till taskig barndom, cement i sandlådan, blå brandbil fastspikad i taket å Staffan Westerberg då jag torskat på hoj förr i tiden... De va inga giltiga ursäker enligt gällande trafikstadgar :näsblod

put, put, put, put..... :glömdet

Hahahaaa hade jag vart blåbär hade jag släppt dig dIreKCtT!!one11.. Klockrena ursäkter ju :tummenupp

Hahahaaa hade jag vart blåbär hade jag släppt dig dIreKCtT!!one11.. Klockrena ursäkter ju :tummenupp

Jo, du vet d e ju på stenåldern då man inte hade samma möjligheter å gasa ifrån "Benny Batång" som nu mera. Då va man tvungen å slipa munlädret :D

En klassiker ja drog då civil-poppo klämde mig för xxx- på xx- väg va "Om den gått på alla 4 cylindrar hade ni fan fått jobba"... Dom vart bra långa i synen av de uttalandet :D

Den gjorde alltså inte mer än xxx på 3 cyllar, en GPZ900R... den hade stått ute i regn å samlat vatten i 4:ans t-stifthål å gick suuurt... :huvet

Jo, du vet d e ju på stenåldern då man inte hade samma möjligheter å gasa ifrån "Benny Batång" som nu mera. Då va man tvungen å slipa munlädret :D

En klassiker ja drog då civil-poppo klämde mig för xxx- på xx- väg va "Om den gått på alla 4 cylindrar hade ni fan fått jobba"... Dom vart bra långa i synen av de uttalandet :D

Den gjorde alltså inte mer än xxx på 3 cyllar, en GPZ900R... den hade stått ute i regn å samlat vatten i 4:ans t-stifthål å gick suuurt... :huvet

Hahaha lagom kaxigt :D lite sånt dom behöver höra dom små liven :yoparty

Synd att den inte gick på alla burkarna, fick du nå böter då?

:topgun

Jääädrar, den GPZ:an lär ha varit rena borrbänken, speciellt med pilotisar! :borra :hihi

:tomcruise

/M. Orgonpigg

Hahaha lagom kaxigt :D lite sånt dom behöver höra dom små liven :yoparty

Synd att den inte gick på alla burkarna, fick du nå böter då?

De va billigt då, tror de vart under 1000-lapen å 2 månader "att kolla rejält i backpegeln" (absolut fri tolkning gäller av de ja skrivit) :D

:topgun

Jääädrar, den GPZ:an lär ha varit rena borrbänken, speciellt med pilotisar! :borra :hihi

:tomcruise

/M. Orgonpigg

Jo, jäklar.. :brinnerup
De va ett reportage i Allt om MC från RG-motor i helsingborg som trimmat en 900:a m handbent-rejsing-pipe från nån "makaron-kokare" & VM33 Smoothbore. Varav ja köpte 33:orna som va till salu, å så hittade ja ett VHR 4-1, Jääääääävlar va mycke bättre de gick efter modifieringarna :tummenupp

Åsså vann ju Viggen-piloten Göran Tunhage Superbike SM 1984 på en grön/vit 900:a å piskade alla 1100:or å andra underliga maskiner som fanns då. GSX1100EF , FJ1100, VF1000R typ

De va en tjomme som byggde en insprutad å turbomatad 900R som stod på Gideo-MC under senare delen av 80-talet, undrar om den finns kvar?

Denna "Ninja" hade former :)

Så så så så, nu ska gubben ta sina piller å lugna ner sig :D

Last edited:
[YOUTUBE-ID]GC6ckaDAc70[/YOUTUBE-ID]

Apropå nostalgi - låten har fått en helt ny innebörd för mig. :D

De där grabbarna som gör racer av en brandgul dakota - varför tänker man på grabbarna från Köping? :va :D

Tuggar taggtråd, det är 'la JD och jag det. :hihi

/J

Min hjälte :krama hahahaha....:D

[YOUTUBE-ID]GC6ckaDAc70[/YOUTUBE-ID]

Apropå nostalgi - låten har fått en helt ny innebörd för mig. :D

De där grabbarna som gör racer av en brandgul dakota - varför tänker man på grabbarna från Köping? :va :D

Tuggar taggtråd, det är 'la JD och jag det. :hihi

/J

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka