Ofattbar träffsäkerhet...

Det är ju lätt fejkat!
Men ändå rätt coolt! :tummenupp

morlock skrev:
2393974 Därför att?

Det syns ju rätt tydligt att det inte är några normala "flygbanor" på burkarna! Syns flera ggr att dom ändrar riktning i luften!

Det går att göra mycket med datorer nuförtiden! :tummenupp

Klabbe85 skrev:
2394036 Det syns ju rätt tydligt att det inte är några normala "flygbanor" på burkarna! Syns flera ggr att dom ändrar riktning i luften!

Det går att göra mycket med datorer nuförtiden! :tummenupp
Jag tycker det känns genuint. Något kast ser märkligt ut, men i övrigt är det inga omöjliga kast de gör. Svåra ja, men knappast omöjliga.

morlock skrev:
2394042 Jag tycker det känns genuint. Något kast ser märkligt ut, men i övrigt är det inga omöjliga kast de gör. Svåra ja, men knappast omöjliga.

Kolla 1:45 in i filmen! Det måste du iaf medge att det ser jävligt suspekt ut!

Edit: Det jag reagerar på i vissa klipp är också att det ser ut som att burkarna ändrar hastighet i luften ibland!

de använder sig av en plexiskiva. kolla 1.32 in i filmen så ser ni den över papperskorgen. den burken rör sig lite konstigt annars. så inte trickfilmat, men använder sig av lite hjälpmedel allt.

Alex 6R skrev:
2394058 de använder sig av en plexiskiva. kolla 1.32 in i filmen så ser ni den över papperskorgen. den burken rör sig lite konstigt annars. så inte trickfilmat, men använder sig av lite hjälpmedel allt.

Det är en busshållplats, den studsar mot glaset. Samma papperskorg är mer i fler klipp.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg