GSX-R Micke
ADHD member
Solan skrev:Tufft...!![]()
mmm men de e ingen som sagt att de ska va lätt å leva heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solan skrev:Tufft...!![]()
Klart att hon har, har inte alla brudar det?RocketQueen skrev:Har bruden kontroll behov eller?
De är ju dina pengar! Du gör väl vad du vill med dem?
Matte72 skrev:Klart att hon har, har inte alla brudar det?
Det har faktiskt lugnat sig lite, köper vilken hoj jag vill för tillfället utan tugg.![]()

Trådlyftare i motionsklassen eller?ninjacarro skrev:Äh skit i henne! KÖP HOJ!!!
Matte72 skrev:Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne)![]()
Vad gör man?

Alicia skrev:Haha tackar...
Kan lova om de var din brud som hade pengarna
så hade hon inte spenderat dom på dig ..
så varför ska du spendera dom på henne...
vissa brudar borde få nåt hårt i huvet
![]()
Köp dig en hoj nu !!
Malin82 skrev:finns ingen förståelse för ens partnes intresse så tycker jag man ska fundera![]()
ducc skrev:Finns du på riktigt?
Säker i så fall att du inte är en kille i tjej kläder?!
För bra för att vara sann!!! *ler brett*
Råder dej att köpa en hoj!Matte72 skrev:Har efter tre års MC torka har man beslutat sig att använda ärvda pengar för att köpa en enduro för att roa sig lite på höstkanten, vad händer?
Min respektive lackar ur totalt för att jag inte spenderar pengarna på något annat än en hoj (underförstått lägga pengarna på henne)![]()
Vad gör man?
Alicia skrev:När jag senaste tittade efter så var jag tjej
![]()
Finns fler som jag... man behöver bara hitta dom.
ducc skrev:Är du helt säker att du inte såg fel???![]()
Det som söker får leta av he***e.... *skratt*
Alicia skrev:Haha helt säker.....
Så är de väl alltid... väntar man på något gott så
får man fan alltid vänta för länge..
men tillslut står det nån där
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |