Också bestulna :(

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Jag och Akilles82 fick våra hojar strippade på diverse inatt :huvet

Har inte hunnit gå igenom vad som egentligen har blivit stulet på min hoj, men änsålänge så saknas det kåpor, hela staget (eller vad det heter) som håller ihop framdämparna + tändningslåset, blinkers och racing tanklock + att de klippt i sönder en hel del kablar :huvet:huvet

Akilles82 blev av med ena fotpinnen, bromsvätskebehållaren, Akra systemet + att han fick kablar och slangar förstörda.

Så nån som hör nått så hojta till!!! Så ska jag karatesparka dem i pungen!

Du glömde nämna att min nästan splitternya kedjesprayburk också blev stulen och påsen den låg i. :( Jag hoppas de snubblar och sätter sig på den hårt. :mad:

Skittrist det som hänt både dig och Akilles82. Hoppas Polisen kan hitta något, men den chansen är väl inte speciellt stor. :(

Till vad för hojja är delarna? Kan vara bra att veta när någon kommer och säljer saker billigt.

Låter ju mer som vandalisering?? Varför tar man ett tändningslås... bromsvätskebehållare... :va
Trist som faan i vilket fall!

Men vafan.
Vad är det som händer här i världen. Blev ju själv av med min oskuld en dimmig natt i trelleborg 1986:mad:. Tar gärna tillbaka den.
Hmm Nää jag behåller nog den som den är.

Lider med Er, en som vet hur det känns. Kan ställa upp med en äkta skånsk punga spark. Ju fler desto bättre.

SeeYou

Last edited:
Fyfan att folk ska ha så jävla svårt att hålla tassarna i styr.
Det var väl någon som kraschat och ville ha reservdelar..

Men vafan.
Vad är det som händer här i världen. Blev ju själv av med min oskuld en dimmig natt i trelleborg 1986:mad:. Tar gärna tillbaka den.
Hmm Nää jag behåller nog den som den är.

Lider med Er, en som vet hur det känns. Kan ställa upp med en äkta skånsk punga spark. Ju fler desto bättre.

SeeYou

Jag hämtade Sajklan i Trelleborg en söndag morgon 1986.. han var bakis och hade fete ångest...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park