Och vi tycker våra regplåtar är fula...

folk som köper såna system lider ju av uppmärksamhetsstörningar...och det har ju verkligen inte jag:tungan :tungan

Hehe nää du har heeeelt andra störningar, och mot dem hjälper inga avgassystem i världen :tungan

Dessutom undrar jag vem som har värst krashstatistik, du eller jag :D

ja tobbe kan ju inte ens hålla sig på vägen med 4 hjul.. och vi vet ju hur de går med 2:näsblod

on topic: groteskt stoooor regskylt!

Hehe nää du har heeeelt andra störningar, och mot dem hjälper inga avgassystem i världen :tungan

Dessutom undrar jag vem som har värst krashstatistik, du eller jag :D

ha ha om man snittar medelhastigheten vs. kraschstatistiken så vinner jag :yoparty :yoparty

sen att du fräser runt med helförsäkring....omanligt!!! ingen sport då ju:D :D

sen e jag gulligt störd tycker alla brudar iallafall...:) :)

ha ha om man snittar medelhastigheten vs. kraschstatistiken så vinner jag :yoparty :yoparty

sen att du fräser runt med helförsäkring....omanligt!!! ingen sport då ju:D :D

sen e jag gulligt störd tycker alla brudar iallafall...:) :)

Hehe joo du har ju din "egen" körstil, de har vi ju konstaterat :yoparty

Äääähh nån måste ju se till att försäkringsbolagen går runt :tungan

Dessutom tycker alla brudar att jag är stört gullig :D

Ganska exakt så stora var regplåtarna även till mc när vi bytte system från de avlånga med länsbokstav i Sverige (början på 70-talet?).
Bucklades, vibrerade sönder och utgjorde luftbroms så landets samlade mc-ägare mullrade väldeliga. Fast vi var inte så många den gången...
Och fan tog bofinken om man gjorde egen skylt eller körde med trasig. Värst var det för endurofolket - de fick beställa nya plåtar var och varannan vecka.

Har för mig vi fått två förminskningar sedan dess.

Last edited:
fan robban din hoj skulle ju bli lika vacker som dej med den skylten bak ;)
// han som är ledsen för att hojen e paj :( haha

fan robban din hoj skulle ju bli lika vacker som dej med den skylten bak ;)
// han som är ledsen för att hojen e paj :( haha

Hehe säger killen som ser ungefär lika sliten ut som sin kvaddade hoj :pannkyss

Du vet väl att det är gummit som ska vara i backen, inte plasten å plåten :tungan

Hört nåt om du kommer få ordning på hojen i år?

/Robban

har tänkt å åka förbi där å kika nån da i veckan eller nått.. saknar den så mkt att ja kommer sova med den när den kommer tillbaka :P vart de nå mälarn runt eller?

//ROCKY :yoparty

har tänkt å åka förbi där å kika nån da i veckan eller nått.. saknar den så mkt att ja kommer sova med den när den kommer tillbaka :P vart de nå mälarn runt eller?

Hehe förstår de, hoppas du får den snart :tummenupp

Ähh va så jävla bakfull så kom inte iväg förren halv fyra typ :P hakade på hojjarna från V-ås till E-köping, snurrade runt å drygade mig lite där, å slangade slut på mitt bakdäck, så nu måste jag kirra ett nytt imorgon :huvet

den står väl bucklig och fin på funbike..:D :D

var väl bara höger fotpinne som måste fixas för att köra...

du har ju fått se min instruktionsfilm om trafikvett så följ den nu:tummenupp :tummenupp

faktiskt sugen på att pröva en Z750-Z1000 nån sväng...verkar ju vara en riktig lekhoj...:) :)

pratade med micke på funbike om din kawa....han hade beställt grejer till den... skulle komma nästa vecka sa han...

Last edited:
stämmer bra:P haha japp väntar på de där j*vla fästet till pinnen sen jävlar ska ja ut å åka.. jo de va en väldigt bra film den borde dom köpa å visa på alla trafikskolor :D :yoparty

antar väl att de byter tank , toppkåpa cuts slip on mm senare i vinter..

får man fråga vad du gjorde exakt..????:D :D

är det nå drag på hacksta nu mera???

mvh Tobbe!!!!!

jo nå sånt blir de nog.. dom sa iaf att dom bara skulle göra den körduglig så fort som möjligt sen fixa resten senare..
väjde för en stackars igelkotte ... nedå ja vet inte riktigt va som hände :p skulle rätta till hjälmen sen råka ja gasa när ja bara hadde en hand på styret så styret slog fullt ut ...

ok..... dina armar måste var lika "grova" som Robbans om du lyckas med sånt... 600cc skulle visst råda bot på sånt sa han:D :D

han klarade visst inte av en fullblods R1:a....:tungan :tungan

västeråsbor....:va :va händerna på täcket på natten....och på styret under hojfärd...:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT