Och så undrar folk

Man köper väl inte hoj efter hur mekarvänligt eller efter "mest hoj för pengarna" mm. Dom flesta köper väl sin hoj efter eget tycke och smak för att man ska bli nöjd. Sen vilken är bättre är väl orelevant så länge ägaren är nöjd. Att hacka på andras hojval verkar vara lite avundsjuka/nyfiken eller bara enkelspårig.

/

Haha underbar tråd!, gjorde min dag!

Du kan få klocka mig på däckbytet ikväll så får vi se vilken timpenning man skulle vilja ha för att det skulle vara värt 30000! :D

Men att du gillar din cykel, det förstår jag, försök att få dit grejerna och ut o åk istället!

Ha det gott! /stephenj *skrattarfortfarande*

UrbanTiger skrev:
Man måste kunna garva lite åt varandra :hihi

precís man måste ju få dumma sig lite och gnälla av sig lite på andra. Synd att det finns folk som ser det som rean personangrepp. Pajkastning är alltid kul bara det inte går till överdrift, Tråkit med forum där det bara är konflikt och inget annat

PS: Men där trådskaparen la ribban kan det inte sluta med annat än pajkastning

UrbanTiger skrev:
Man måste kunna garva lite åt varandra :hihi

Självklart så bör man kunna driva lite med varandra men tyvärr spårar det ofta åt hellskotta med alla möjliga och omöjliga skrönor.

Visst var ribban lagd på en sån nivå så det var "självmål" och svårt att motstå frestelsen.....30 lök för enklare hjulbyte! Självklart ett första prioitering av hojköp. :tummenupp

Men att sen börja spåra ifrån tråden.....och jämnföra andra saker och tentakler är ju inte lika kul.

Själv så väntar jag på en fråga eller poll på hur ofta man tankar olika märken. Det måste ju skilja jättemycket på twin VS radfyra?...LR :rolleyes: :va

/

Edit: är lite dålig på smiles och självironi :)

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Nu är du ute på djupt vatten. Alla vet att Bladen drar extremt lite bränsle och har en obeskrivligt hög verkningsgrad. Så är det klart med den diskusionen :4skrika

Nu är du soppatorsk i allafall!

/

UrbanTiger skrev:
Har lite kvar faktiskt... lagom så det räcker hem.

Se där ja.....min Ducce har jag inte ännu tankat i år ...så deså, Pillutta dej!

/

(å här Snackar jag om att försöra andras trådar...vadå?)

amullo skrev:
APPPAPAPAPAP Du glömmer den andra saken.

*Designen!

:) :yoparty

2.JPG

Är det inte muren på Tidaholmsanstalten i bakgrunden på kortet? :tungan

SvartR1a skrev:
precís man måste ju få dumma sig lite och gnälla av sig lite på andra. Synd att det finns folk som ser det som rean personangrepp. Pajkastning är alltid kul bara det inte går till överdrift, Tråkit med forum där det bara är konflikt och inget annat

PS: Men där trådskaparen la ribban kan det inte sluta med annat än pajkastning

En del är ju så jäkla märkesfixerade och klarar inte av att nån säger nåt gott (?!) om hojar av annan modell av dom själva har så då blir det personangrepp och försvarstal istället. Nä, mera pajkastning åt folket! :fyllisar

Hur lång tid tog det att hitta en hylsa som passade till den pyttelilla mutterdjäveln då? :notme

För övrigt tycker jag du prioriterar helt rätt. Ju mer det kostar desto roligare är det!! :fyllisar

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...