Och så svänger vi...

  • Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date
Aj... :3freak :crash Har för mig att jag sett den förut här?
Vet nån vad som hände efter... :rolleyes:
 
Hade nästan vart mer skoj att se det bakifrån...
Man tycker ju att han i bilen kunde tänkt till, att det kunde ha kommit en hoj till, och nötet på hojen får nästan skylla sig lite själv, iom att han körde om på sämsta möjliga ställe! :kocko
 
Oc han/hon i bilen är väll en sån där nöt som blinkar direkt vid sväng och inte före.Hatar sånna fuckon :mad:
 
unlock26 skrev:
Oc han/hon i bilen är väll en sån där nöt som blinkar direkt vid sväng och inte före.Hatar sånna fuckon :mad:


Va då blinka :confused:
Bilen kör rakt fram, både skylten och de heldragna linjerna visar hur man skall köra.
 
SirCastic skrev:
Va då blinka :confused:
Bilen kör rakt fram, både skylten och de heldragna linjerna visar hur man skall köra.

Precis, det är hojen som gör fel. Ingen kan skylla på bilen. Iofs hade han sett hojen så hade det väl varit sunt förnuft att blinka ändå...
 
Jo det har väl konstaterats några gånger om att det är hojföraren som gör fel.
Men nästa gång tänker nog både han och bilisten till en gång extra.
 
JoS skrev:
Hade nog hjälpt föga... :hihi

Men det är lite intressant att ofta i olyckssituationer så verkar hojåkare
alltid tycka att bilen eller vad det nu kan vara gjort en vansinnig manöver. :va
 
Det var sånt här som varnade för i körskolan.. bilar som svänger vänster och så har MC:n för bråttom. Har hört om personer som skadat sig eller till och med omkommit. Jag tycker det är hemskt. :(
 
Bakljuset skrev:
Det var sånt här som varnade för i körskolan.. bilar som svänger vänster och så har MC:n för bråttom. Har hört om personer som skadat sig eller till och med omkommit. Jag tycker det är hemskt. :(

Vad varnade dom för ?
Hittar du på egna trafikregler kan det gå illa..
 
SirCastic skrev:
Va då blinka :confused:
Bilen kör rakt fram, både skylten och de heldragna linjerna visar hur man skall köra.

Gahh... tänkte inte på dubbeldragna linjen
 
SirCastic skrev:
Va då blinka :confused:
Bilen kör rakt fram, både skylten och de heldragna linjerna visar hur man skall köra.

Jag skulle vilja påstå att bilen inte kör rakt fram. Däremot följer han vägen som svänger.
 
eisbaer skrev:
Jag skulle vilja påstå att bilen inte kör rakt fram. Däremot följer han vägen som svänger.

deal.gif
 
Det är mer än en hojåkare som fått sätta livet till i en sådan här situation. :(

Kör hårt, men välj tillfällerna väl.


Edit: Jag kunde väl ge mig f*n på att den blivit postad tidigare...Det får ni tåla.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top